تاریخ انتشار: 1396/03/12 20:11
کد خبر: 206602

درخواست امید ابراهیمی از مدیر برنامه‌هایش؛ پیشنهاد خارجی ام را اوکی کن!

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی استقلال آخرین بازی فصل این تیم را هم به دلیل آسیب‌‌دیدگی از دست داد. او نتوانست مقابل العین بازی کند تا یکی از دلایلی اصلی شکست تیم، نبود او قلمداد شود.
درخواست امید ابراهیمی از مدیر برنامه‌هایش؛ پیشنهاد خارجی ام را اوکی کن!

ابراهیمی در نیم‌فصل دوم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و علاوه بر پاس گل‌هایی که داد، گل‌های نسبتا زیادی زد. منصوریان برای فصل بعد هم نظر خاصی روی ابراهیمی دارد و امیدوار است این بازیکن در استقلال بماند. ابراهیمی هنوز به خاطر عمل نکردن باشگاه به تعهداتش دلخور است و اعتقاد دارد باشگاه باید به حرف‌هایی که در اول فصل می‌زد، عمل می‌کرد. امید می‌گوید سه سالی است با این مشکلات روبه‌روست و انگار باشگاه استقلال قصد ندارد به تعهداتی که هر سال می‌دهد، به طور کامل عمل کند. این مسائل باعث شده حالا امید ابراهیمی عزم خود را برای جدایی جزم کند. در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیضی درباره امید منتشر شده است. یک بار خبر رسید او مشکل زیادی برای تمدید قرارداد ندارد و به احتمال زیاد در جمع استقلالی‌ها می‌ماند. چند روز بعد هم خبر این بود که امید ابراهیمی در استقلال نمی‌ماند و قصد جدایی دارد. حالا از اردوی استقلال خبرهای تازه‌تری هم به گوشمان می‌رسد. ظاهرا ابراهیمی در تلاش است فصل آینده در لیگ قطر یا یک لیگ خارجی دیگر بازی کند. منابع خبری فاش کردند این بازیکن حتی به مدیر برنامه‌هایش گفته با قطری‌ها مذاکره داشته باشد و زمینه را برای انتقالش به این کشور مهیا کند. البته امسال دستمزدها در قطر کاهش چشمگیری داشته است. پس از خرج‌های نجومی باشگاه‌های قطر، فدراسیون فوتبال این کشور با حمایت دولت تصمیم گرفت هزینه‌ها را کاهش دهد. به همین دلیل سال گذشته 30 درصد و امسال هم 20 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی کاهش پیدا کرد. به این ترتیب ستاره‌های ایرانی برای رفتن به لیگ قطر، دیگر پول‌های کلان گذشته را دریافت نمی‌کنند. شنیده می‌شود در صورتی که یک باشگاه قطری 600 هزار دلار هم به امید ابراهیمی بدهد این بازیکن حاضر است به آن کشور برود و فوتبالش را در قطر ادامه دهد.

در همین حال علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال از مسئولان باشگاه درخواسته کرده قرارداد ابراهیمی را تمدید کنند. قرار است ظرف روزهای آینده مذاکرات مقدماتی با این بازیکن صورت گیرد. همچنین علیرضا منصوریان از خسرو حیدری خواسته وضعیت این بازیکن را به او اطلاع دهد و یک جورهایی مزه دهن او را بگوید. حیدری هم تاکید کرده تا جایی که بتواند به ابراهیمی مشاوره می‌دهد، ولی خود اوست که در نهایت باید تصمیم بگیرد. بی‌شک ماندن ابراهیمی برای خسرو هم اتفاق خوبی است. بازیکن با تجربه استقلالی‌ها دوست دارد سال‌های آخر خوبی در این باشگاه داشته باشد و قطعا اگر استقلال قوی‌تر بسته شود به نفع اوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27veb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سوم به استقلال چشمک میزند