تاریخ انتشار: 1396/03/13 08:56
کد خبر: 206544

پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران بر نمی‌گردد؟

قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا چند روز دیگر انجام می شود قرعه کشی ای که رقیب پرسپولیس را مشخص خواهد کرد.طبق این قرعه کشی این امکان وجود دارد که پرسپولیس در صورت صعود تا فینال در ازادی بازی نکند.
پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران بر نمی‌گردد؟

 قطع روابط دیپلماتیک ایران و عربستان حالا به یک معضل برای فوتبال ایران تبدیل شده. پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا صعود کرده و این در حالی است که دو رقیب هم از عربستان در این مرحله قرار دارند.براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیمهای غرب آسیا تا فینال با یکدیگر بازی می کنند و تیم های شرق آسیا هم همینطور پس علی القاعده پرسپولیس حداقل یک میزبانی و حداقل در صورت صعود هر دو میزبانی اش را از دست خواهد داد. 

پرسپولیس اگر در دیدار یک چهارم نهایی خود رقیب یکی از عربستانی ها شود که عجیب نیست میزبانی یک چهارم نهایی را از دست داده و حتی اگربه مرحله بعد هم صعود کند 50 درصد امکان رو در رویی با دیگر تیم عربستانی وجود دارد. به این شکل پرسپولیس فقط در صورتی از یک میزبانی در مراحل بعدی آسیا خیالش راحت خواهد بود که در مرحله یک چهارم نهایی با العین رو در رو شود. در غیر این صورت قرمزها احتمالی زیادی برای از دست دادن هر دومیزبانی شان وجود دارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9b96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصائب پس‌از صعود پرسپولیس