تاریخ انتشار: 1396/03/14 09:27
کد خبر: 206285

کادرفنی استقلال خطاب به پژمان منتظری: حرف آمدن جباری را نزن!

پژمان منتظری در سال‌های حضورش در قطر آن‌قدر با مجتبی جباری رفیق شده که حتی برای آمدن به استقلال واسطه بازگشت او هم شود.
کادرفنی استقلال خطاب به پژمان منتظری: حرف آمدن جباری را نزن!
جباری  بعد از کنار گذاشتن از الاهلی قطر، فیلش یاد هندوستان کرده و از تمایل خود برای بازگشت استقلال حرف زده تا به هواخواهی او پژمان منتظری که در لیست منصوریان قرار دارد، از او بخواهد جباری را به این تیم برگرداند. بر خلاف اینکه حضور جباری در تمرینات استقلال در قطر با استقبال کادر فنی این تیم همراه بود ،آنها هیچ تمایلی به بازگشت این بازیکن ندارند. پس از درخواست منتظری برای بازگشت جباری،کادر فنی استقلال به او اعلام کردند حرف بازگشت جباری را نزند.
اما دلیل کادر فنی استقلال برای بازنگشتن جباری چیست؟ منصوریان به منتظری اعلام کرده به دنبال جوانگرایی است و زمانی که نورافکن و اسماعیلی را دارد، جایی برای بازی کردن جباری نیست و نمی‌تواند او را به خدمت بگیرد.
یکی دیگر از دلایل اصلی منصوریان برای صرف‌نظر از بازگشت جباری، اعتراضات او زمان حضورش در استقلال است. او به دلیل حاشیه‌هایی که جباری در اعتراضات به مسائل مالی داشت تمایلی برای بازگشت این بازیکن ندارد تا پروژه بازگشت جباری به استقلال منتفی باشد.
گویا صحبت‌های منصوریان با منتظری در این باره آن‌قدر منطقی بوده که این مدافع در شرایط فعلی آن را پذیرفته و توافق خود را برای حضور در استقلال اعلام کرده. با این وضعیت منتظری استقلالی می‌شود اما جباری در تیمی جز استقلال به میدان خواهد رفت تا در نهایت خداحافظی او با پیراهن استقلال همان قصه ناکامی آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی و آرش برهانی را با همین هدف داشته باشد. بازیکنانی که خواستند با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنند اما به خواسته خود نرسیدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4merm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تیم ملی یک وجب تا استقلال