تاریخ انتشار: 1396/03/14 10:48
کد خبر: 206276

ربیع خواه: به چیزی جز فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنیم

ربیع خواه: به چیزی جز فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنیم

محسن ربیع‌خواه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در جدال با لخویا بود. ربیع‌خواه درخصوص شرایط دیدار تیمش در برابر این تیم قطری با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

  •   بازی واقعا سختی را پیروز شدید.

 می‌دانستیم بازی سختی در قطر داریم و خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب برنده از میدان خارج شویم. لخویا تیم بسیار خوب و با کیفیتی بود اما ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور باید برابر این تیم بازی کنیم.

  •   البته این تیم فشار زیادی به پرسپولیس آورد.

ما در ابتدای  بازی سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم اما در ادامه و زمانی که به گل رسیدیم تلاش کردیم گل نخوریم و بعد به فکر گلزنی باشیم و این اتفاق هم رخ داد. می‌دانستیم زدن گل در خانه حریف دو گل به حساب می‌آید. هر چند امروز ضمن زدن یک گل موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم.

  •   البته دوبار هم تیر دروازه به کمک پرسپولیس آمد.

 ما در بازی برابر الریان دچار بدشانسی شده بودیم اما در این بازی شانس به ما رو کرد و خوشبختانه توپ‌های آنها به تیر می‌خورد.

  •   پرسپولیس می‌تواند به فینال راه پیدا کند.

با این برد راهی 8 تیم برتر آسیا شدیم و امیدوارم بتوانیم تا فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم. البته این را هم بگویم که از حالا به چیزی جز فینال لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم.

  •   در این بازی کاملا بازیکن کره‌ای لخویا را مهار کردی.

همان‌طور که گفتم برانکو تمام بازیکنان لخویا را برای ما آنالیز کرده بود و به همین دلیل من می‌دانستم که وظیفه داشتم جلوی پاس دادن این بازیکن را بگیرم و فکر می‌کنم اجازه ندادم این بازیکن عرض‌اندام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vjkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین انتخاب ماهینی در دفاع چپ؛ حق با رسانه‌ها بود