تاریخ انتشار: 1396/03/15 08:11
کد خبر: 206067

هافبک استقلال تهران: دیگر تکرار نمی کنم!

شکست 6 بر صفر استقلال مقابل العین آبی‌ها را سرخورده کرده است. علیرضا منصوریان تلاش کرد تقصیر را گردن کسی نیندازد و چند بار از هواداران عذرخواهی کرد. اما بهتاش فریبا سرپرست تیم برعکس منصوریان، تلاش کرد برای باخت مقصر پیدا کند و یکی از مقصران اصلی را فرشید اسماعیلی خواند.
هافبک استقلال تهران: دیگر تکرار نمی کنم!

این بازیکن در دیدار رفت استقلال و العین، به دلیل برخورد بسیار کوچکی که با بازیکن العین داشت، از سوی داور چینی اخراج شد. فریبا هم در مصاحبه خود گفت اگر اسماعیلی آن کار را در بازی رفت نمی‌کرد، استقلال در بازی برگشت به مشکل نمی‌خورد. فرشید که این روزها به استان فارس سفر کرده تا در کنار خانواده‌اش باشد، درباره حرف‌های بهتاش فریبا سکوت می‌کند: «فعلا در تعطیلات هستم و دوست دارم یک ریکاوری خوب داشته باشم تا در شروع تمرینات کاملا آماده در خدمت استقلال باشم.»

اسماعیلی درباره بازی العین می‌گوید: «این بازی یکی از تلخ ترین بازی‌های عمرم بود. ما در بین تماشاگران بودیم و بازی را تماشا می‌کردیم. آنها خیلی انتقاد می‌کردند و حق هم داشتند. به هر حال استقلال باخته بود و هواداران بشدت ناراحت بودند. امیدوارم تا عمر دارم دیگر این بازی برای من و استقلال تکرار نشود.»

فرشید در پایان درباره اتفاق بازی رفت و اخراجش می‌گوید: «به نظر من بازی با العین برای همه ما تجربه شد. حالا همه پخته تر شده ایم. هم استقلال و هم من. قطعا دیگر رفتاری را که در بازی رفت داشتم، تکرار نمی‌کنم. از این به بعد اگر بدترین خطا هم روی من انجام شود، از زمین بلند نمی‌شوم.»

اسماعیلی درباره تعطیلات توضیح می‌دهد: «تا روز 27 خرداد در تعطیلات هستیم و پس از آن ان‌شاءالله تمرینات تیم آغاز می‌شود. امیدوارم بتوانیم فصل خیلی خوبی داشته باشیم.» او درباره وضعیت خودش با استقلال هم چنین حرفی می‌زند: «خب من یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارم و در خدمت تیم خواهم بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8eyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمم حیاتی سرمربی استقلال در بازی امشب