تاریخ انتشار: 1396/03/15 15:43
کد خبر: 205964

لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد؛ دو مدافع، دو هافبک و یک مهاجم

در پایان فصل شانزدهم، برانکو ایوانکوویچ در تعطیلات لیست خروجی تیمش را مشخص کرد تا پرسپولیس به جای آن به دنبال جذب بازیکنان مدنظر او باشد.
لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد؛ دو مدافع، دو هافبک و یک مهاجم

باشگاه پرسپولیس با قهرمانی در لیگ و صعود به جمع هشت تیم به کار خود در فصل شانزدهم پایان داد تا برانکو برای قدرتمند شدن این تیم در فصل آینده لیست ورود و خروج را مشخص کرده باشد.

 

سرمربی کروات سرخپوشان که بعد از شکست لخویا و صعود به جمع هشت تیم از دوحه راهی زاگرب شد تا تعطیلات پایان فصل خود را پشت سر بگذارد به دنبال این است تا از اواخر خرداد تمرینات این تیم را استارت بزند تا برای دیدار مقابل حریف آینده‌اش در مرحله یک چهارم آماده شود.

 

بر این اساس لیست خروجی ابتدایی این تیم از سوی کادرفنی مشخص شد تا باشگاه برنامه ریزی لازم برای جدایی این بازیکنان را صورت دهد. حامد آقایی، مدافع جوان پرسپولیس که در این فصل فرصتی برای بازی به دست نیاورد اولین بازیکنی است که باشگاه باید شرایط جدایی او را مهیا کند و با توجه به سن و سال او، برانکو اعلام کرده به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود تا با تجربه اندوزی بار دیگر فرصت حضور و بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد. محمدامین آرام طبع نیز که نتوانست بعد از مصدومیت به شرایط بازی در این تیم دست یابد و در نیم فصل نیز به دنبال جدایی بود، دیگر بازیکنی است که برانکو اعلام کرده نیازی به او ندارد.

 

دو خرید نیم فصل این باشگاه نیز جزو لیست خروجی قرار دارند؛ شهاب کرمی و سامان نریمان جهان که در نیم فصل از ملوان و ماشین سازی به جمع پرسپولیس اضافه شدند نتوانستند خواسته‌های برانکو ایوانکوویچ را جلب کنند و بر همین اساس در لیست خروجی قرار گرفته اند. رضا کرملا چعب نیز در ادامه روزهای بدشانسی خود بعد از خط خوردن و از دست دادن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان، اینبار از لیست پرسپولیس هم خط خورد تا زمینه حضور و تجربه اندوزی اش در باشگاهی دیگر فراهم شود.

 

این 4 بازیکن اکنون جزو اولین لیست جدا شده پرسپولیس محسوب می شود و در صورتی که پرسپولیس موفق شود بازیکن مدنظر دیگر خود را نیز جلب کند، نفراتی دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk7nl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز جذاب نقل‌و انتقالاتی برای پرسپولیسی‌ها بعد از بازی لخویا