تاریخ انتشار: 1396/03/15 18:56
کد خبر: 205893

مهاجم پرسپولیس در این صورت راهی لیگ قطر می‌شود

مهاجم دونده و پرتلاش سرخ‌ها که در اواخر فصل حسابی درخشید و تاثیرگذار ظاهر شد، این روزها برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شده است.
مهاجم پرسپولیس در این صورت راهی لیگ قطر می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، سرخ‌ها گادوین منشا را جذب کرده‌اند و در صورتی که مشکل ثبت قرارداد منشا حل شود، او یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود و این به معنای تنگ‌تر شدن جای علیپور در پرسولیس است. علیپور فصل گذشته هم در حالی که منشا در پرسپولیس نبود، بازیکن اصلی برانکو نبود و در بیشتر بازی‌ها به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد اما او نمی‌خواهد در فصل آینده هم چنین شرایطی داشته باشد. البته درخشش او در مقطع پایانی فصل احتمالا باعث شده تا برانکو روی او حساب بیشتری باز کند اما با وجود منشا او شانس زیادی برای فیکس شدن در پرسپولیس نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد علیپور منتظر تعیین تکلیف منشاست. هنوز مشخص نیست که پرسپولیسی‌ها می توانند قرارداد او را ثبت کنند یا نه اما اگر این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد علیپور از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد. گفته می‌شود او از قطر پیشنهاد خوبی دارد و در صورتی که از پرسپولیس برود به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر خواهد پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xazmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید پرسپولیس و رفتن مهاجم موردعلاقه برانکو