تاریخ انتشار: 1396/03/21 20:22
فردا، جلسه نهایی برای تعیین تکلیف
کد خبر: 204409

گسترش، شجاعیان را به پرسپولیس می‌دهد؟

جلسه فردای داریوش شجاعیان با مدیران گسترش فولاد تکلیف این بازیکن را برای جدایی یا ماندگار شدن مشخص می‌‌کند.
گسترش، شجاعیان را به پرسپولیس می‌دهد؟

با وجود درخواست‌های مکرر داریوش شجاعیان برای جدایی از گسترش فولاد مدیران این باشگاه هنوز تن به این خواسته نداده اند و مشخص نیست چه آینده برای این بازیکن پیش خواهد بود. مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرده هر تیمی خواهان جذب شجاعیان است باید یک میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت کند اما جدا از مسائلی که در رسانه‌ها مطرح شده، شنیده می‌شود مدیران باشگاه تبریزی با مبلغ کمتری نیز راضی خواهند شد.

نکته مهم درباره شجاعیان این است که گسترشی‌ها خواهان این هستند که مبلغ رضایتنامه به صورت نقدی باید پرداخت شود و در این شرایط کار پرسپولیسی‌ها راحت است چون باشگاه استقلال نمی‌تواند این مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد در این باره گفته است: «پرسپولیسی‌ها به صورت غیرعلنی روی شجاعیان نظر داشتند چون آنها هم در حال رصد کردن بازار نقل و انتقالات هستند. اتفاقاً اولین متقاضی شجاعیان باشگاه پرسپولیس بود و اولین صحبت را هم با من آقای ترکاشوند انجام داد ولی آنها معتقدند رقم درخواستی ما برای رضایتنامه شجاعیان زیاد است اما ما هم نمی‌توانیم یک بازیکن زبده را در اختیار تیم دیگری بگذاریم و در واقع بخشی از توانمندی‌های خودمان را از دست بدهیم ولی تأمین نشویم.»

با این حال قرار است فردا جلسه دیگری با حضور شجاعیان و مدیران گسترش فولاد انجام شود. جلسه‌ای که به نظر می‌رسد تکلیف نهایی این بازیکن با باشگاه تبریزی روشن شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7end

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره گسترش در راه پرسپولیس