تاریخ انتشار: 1396/03/23 10:32
کد خبر: 204059

سینا عشوری؛ جانشین طارمی

محسن مسلمان در این فصل تقریبا تمام اوقات فراغت خود را با مهدی طارمی می‌گذراند. هافبک شماره77 سرخپوشان که از طارمی به‌عنوان برادر خود یاد می‌کند چه در صفحات مجازی و چه در مسافرت‌هایش همیشه در کنار طارمی حضور دارد و ترجیح می‌دهد همیشه با این مهاجم وقت خود را سپری کند.
سینا عشوری؛ جانشین طارمی

اما حضور طارمی در اردوی تیم ملی و عدم دعوت از مسلمان باعث شد تا این دو دوست صمیمی چند روزی از هم جدا شوند. همین موضوع باعث شد تا مسلمان که اصولا به تنهایی عادت ندارد سراغ دوست قدیمی و صمیمی خود سینا عشوری برود. سینا عشوری بعد از آسیب‌دیدگی که در فصل گذشته با آن روبه‌رو شد این روزها در تهران حضور دارد و استراحت می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود. به همین دلیل دو دوست قدیمی دوباره به هم نزدیک شده‌اند و این روزها اغلب اوقات‌شان را در کنار هم سپری می‌کنند.
مسلمان که به ورزش والیبال علاقه بسیار زیادی دارد و بارها مسابقات لیگ را از نزدیک تماشا کرده است طی شب‌های گذشته و با توجه به میزبانی تیم ملی ایران در لیگ جهانی به‌همراه سینا عشوری مسابقات تیم ملی را از نزدیک تماشا می‌کند و در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم ملی می‌پردازد. البته مهندس خط میانی سرخپوشان در این میان از طارمی هم غافل نشده و با انتشار عکس‌های دونفره‌اش با طارمی جای مهاجم تیم ملی را هم خالی نگه می‌دارد. سینا عشوری که این روزها به دوست نزدیک و صمیمی مسلمان تبدیل شده به احتمال زیاد فصل بعد از تراکتورسازی به ذوب‌آهن برمی‌گردد تا دوباره در تیم سابقش بازی کند. عشوری بعد از اینکه برای سپری کردن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت علاقه و تعصب زیادی به این تیم پیدا کرد و در تبریز ماندگار شد. اما با مصدومیت فصل گذشته و با توجه به محرومیت تراکتورسازان در نقل‌وانتقالات او نمی‌تواند به لیست این تیم برگردد. خبر بازگشت او به ذوب‌آهن البته برای برخی از بازیکنان این تیم اصفهانی خبر خوشحال‌کننده‌ای نبوده است. آنها معتقدند سینا در بازگشت به این تیم باز هم مثل سابق حاشیه‌ساز می‌شود و اختلافات و دعواهایی در تیم به راه می‌اندازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kblg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم و انتخاب اشتباه سروش رفیعی