تاریخ انتشار: 1396/03/23 17:52
کد خبر: 203900

چرا کاوه رضایی تمدید نمی کند/نگرانی هواداران استقلال از فترت نقل و انتقالاتی

هواداران تیم فوتبال استقلال که در انتظار عقد قرارداد آبی پوشان با سجاد شهباززاده بودند، امروز هم در انتظار خبر توافق این بازیکن با استقلال ماندند.
 چرا کاوه رضایی تمدید نمی کند/نگرانی هواداران استقلال از فترت نقل و انتقالاتی

عدم جذب شهباززاده که البته ممکن است در روزهای آینده اتفاق بیفتد تنها نگرانی طرفداران استقلال نیست و آنها بیش از این مساله نگران به طول انجامیدن مذاکرات باشگاه با کاوه رضایی ستاره این فصل آبی پوشان هستند. بازیکنی که گفته می شود تقاضاهایی جدی از مدیرعامل و سرمربی استقلال دارد و برآورده نشدن آنها مانعی بر تمدید قرارداد کاوه است، اگرچه پندار توفیقی مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال گفته است کاوه اگر به تیمی خارجی منتقل نشود خود به خود باید یک فصل دیگر هم در استقلال بماند.

اینکه چرا استقلال با وجود پتانسیل خوب در جذب بازیکن هنوز رضایت طرفداران خود را جلب نکرده و سر و شکل تیم فصل آینده در نیامده یک سوال است و سوال بعد درباره اینکه آیا وضعیت متزلزل مدیریت و احتمال تغییرات اثر مستقیم روی نقل و انتقالات استقلال دارد؟

به هر حال هواداران استقلال از شرایط فعلی ناراضی اند و هر لحظه ممکن است واکنشی به این مساله نشان بدهند چراکه استقلال تا به امروز تنها یک بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ یکی جذب کرده که به نظر نمی رسد این رویکرد برای هواداران اغناکننده باشد. بخصوص که پرسپولیس بازیکنان مدنظر خود را تا حد امکان جذب کرده و همین مساله بیشتر باعث نگرانی آبی دوستان است. کاش علیرضا منصوریان توضیح بدهد دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ آیا طلسم نقل و انتقالاتی استقلال با خرید بازیکن بزرگ یا تمدید با کاوه رضایی و امید ابراهیمی خواهد شکست؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45v6nm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال مصرانه به دنبال جذب بمب مدنظر پرسپولیس