تاریخ انتشار: 1396/03/24 09:03
کد خبر: 203800

برانکو نگران پانادیچ شدن چوک

سرمربی سرخپوشان دو فصل پیش و زمانی که به همراه دستیارانش برای استراحت به کرواسی برگشت با پیشنهاد سرمربیگری دستیار اولش آندره پانادیچ برادر ایگور رو به‌رو شد و در نهایت بدون دستیار اول خود به ایران بازگشت تا فصل را با بقیه دستیاران خود به اتمام برساند.
برانکو نگران پانادیچ شدن چوک
برانکو اما در این ابتدای فصلی که گذشت و از همان ابتدا در کرواسی با چوک که در کرواسی سرمربی بود توافق کرد و او را به عنوان دستیار اول خود به ایران آورد تا در قهرمانی پرسپولیس این دستیار کروات نقش مهمی داشته باشد و علاوه بر مشاوره به برانکو تیم‌های حریف را نیز آنالیز کند.
حالا و در پایان رقابت‌های لیگ، برانکو که برای استراحت به همراه دستیارانش در کرواسی حضور دارد نگران این است که برای بار دوم اتفاقات دو فصل پیش تکرار نشود و دستیار اول خود را از دست ندهد. اگر یادتان باشد در اولین فصل حضور برانکو در پرسپولیس، پانادیچ که دستیار اول او بود به بهانه بیماری پدرش و البته به‌خاطر نارضایتی از پرداختی‌های پرسپولیس به کرواسی برگشت و بلافاصله به‌عنوان سرمربی هدایت یک تیم لیگ برتری را در کشور خودش در دست گرفت. به خصوص اینکه در حال حاضر چوک از شرایط دریافتی خود از پرسپولیس به شدت ناراحت است و شاید تصمیم بگیرد که دیگر به ایران برنگردد. اما هر چه هست برانکو تصمیم دارد تا هر طور هست چوک را با خودش به ایران بیاورد. این را هم در نظر بگیرید که وقتی برانکو در فصل قبل یک سرمربی شاغل در لیگ کرواسی را با خودش به‌عنوان دستیار به ایران آورد، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه برانکو سعی دارد برای رسیدن به تیم ملی ایران تلاش کند و اگر کی‌روش استعفا داد و او به سرمربیگری تیم‌ملی رسید، چوک را به‌جای خودش روی نیمکت پرسپولیس بگذارد اما این احتمال عملی نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45v6e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکوت عجیب پروفسور؛ دستیار برانکو از پرسپولیس می رود؟