تاریخ انتشار: 1396/03/25 19:44
کد خبر: 203367

آخرین نقل و انتقالات در باشگاه استقلال از زبان علیمنصور

سرمربی استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال از آخرین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت.
آخرین نقل و انتقالات در باشگاه استقلال از زبان علیمنصور

علیرضا منصوریان درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما تا الان سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید و مهدی قائدی را جذب کرده ایم که من بسیار از این سه خرید باشگاه راضی هستم. نزدیک به ۶-۷ خرید ۱۸-۱۹ سال از تیم امیرحسین پیروانی(تیم ملی جوانان) خواهیم داشت و در تمامی این خریدها در تیم های پایه ای از دیدگاه ایشان استفاده خواهیم کرد. در ضمن با توجه به موجودی خوبمان در باشگاه استقلال که توانستیم با بازیکنان سال قبل رتبه دوم جدول را کسب کنیم، ضمن حفظ بازیکنان فصل گذشته و انجام چند خرید منطقی و بین المللی می توانیم سال آینده از شروع فصل مدعی کورس قهرمانی باشیم.

سرمربی استقلال از علاقه این باشگاه برای جذب داریوش شجاعیان خبر داد و اظهار کرد: برای فصل آینده داریوش شجاعیان را می خواهیم. با توجه به ابراز علاقه خود این بازیکن برای پیوستن به استقلال و با تمام احترام به باشگاه گسترش فولاد آمادگی کامل برای صحبت و مذاکره با این باشگاه را داریم.

منصوریان درباره شرایط جذب پژمان منتظری، گفت: من از علاقه قلبی پژمان منتظری به استقلال خبر دارم. چندین بار به صورت تلفنی و حضوری با ایشان صحبت کردم و حالا اعلام می کنم برای مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن آمادگی کامل را داریم. با توجه به اینکه پژمان منتظری در تعطیلات و استراحت است و بازی های تیم ملی نیز به تازگی تمام شده منتظر حضور او در باشگاه استقلال هستیم. حضور پژمان می تواند یک هدیه بسیار خوب برای هواداران باشد.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم های پایه ای این باشگاه، بیان کرد: با جلسات و هماهنگی که با جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه داشتیم، امسال همان مسیری را که با آقای کی روش در تیم ملی امید و بزرگسالان رفتیم، همان روش را در استقلال نیز خواهیم رفت. زمانی که من سرمربی تیم ملی امید بودم، در ارتباط کامل با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بودم و به نوعی یکی از اعضای کادرفنی تیم بزرگسالان نیز محسوب می شدم. به همین دلیل تیم امید استقلال از پایه ها جدا و به زیر مجموعه تیم بزرگسالان افزوده می شود تا به عنوان تیم B کار خود را شروع کند. به این ترتیب سرمربی تیم امید نیز زیر نظر کادر فنی بزرگسالان و همزمان به عنوان سرمربی این تیم و یکی از اعضای کادرفنی بزرگسالان فعالیت خواهد کرد.

منصوریان ادامه داد: نگاه کادرفنی بزرگسالان استقلال کار بلندمدت برای تیم دوم خود جهت بازیکن سازی می باشد. با توجه به جذب بازیکنان جوان و نوجوان ستاره امیدواریم طی سال های آینده استقلال عمده نیاز خود را با جذب بازیکن از تیم دوم خود یعنی تیم امید برطرف سازد. ضمن اینکه اوایل هفته آینده سرمربی جدید تیم امید استقلال نیز معارفه خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8o56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت غافلگیرکننده استقلالی‌ها/ منصوریان به دنبال جذب 6 ملی‌پوش