تاریخ انتشار: 1396/03/27 12:51
کد خبر: 203014

رئال در اندیشه معاوضه رونالدو/دوناروما یا دخیا کلید انتقال

منچستریونایتد و میلان ممکن است با استفاده از دروازه بانان جوانشان برای جذب رونالدو اقدام کنند.
رئال در اندیشه معاوضه رونالدو/دوناروما یا دخیا کلید انتقال
ریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به دلیل فرار مالیاتی و احتمال زندانی شدن تصمیم به ترک باشگاه رئال و کشور اسپانیا گرفت است.
 
 
از منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به عنوان مهمترین مشتریان رونالدو نام برده می شود اما امروز میرابلی مدیر ورزشی باشگاه میلان نیز اعلام کرد که این باشگاه حاضر است برای جذب رونالدو با پرز صحبت کند.
 
با توجه به اینکه رئال مادرید به شدت به دنبال جذب دروازه بانان منچستریونایتد و میلان یعنی دخیا و دوناروما است ، این احتمال وجود دارد که رئال راضی شود در ازای دریافت مبلغ هنگفت از این دو باشگاه به علاوه دروازه بان آنها رونالدو را به یکی از این دو باشگاه بفروشد.
 
البته هر کدام از این دو باشگاه اگر فوق ستاره پرتغال را بخواهند باید دروازه بان جوانشان که مبلغشان حدود 40 میلیون یورو است را به علاوه حدود 180 میلیون یورو به رئال بدهند تا رونالدوی 32 ساله را بگیرند.
 
اگر مشکل رونالدو با مالیات و کشور اسپانیا حل نشود ، باید منتظر حضور او در تیم دیگری باشیم و اگر رئال تصمیم به فروش او بگیرد احتمالا با استفاده از فروش او می توانند یکی از دو دروازه بان جوان و مطمئنی که آرزوی خریدش را دارند را به راحتی جذب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngzkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد؟!