تاریخ انتشار: 1396/03/29 11:01
کد خبر: 202544

مشق پرسپولیسی ها از روی دست کاوه رضایی

طی چند روز اخیر بعد از آنکه کاوه رضایی به بلژیک رفت و با شارلوا قرارداد بست، حالا به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از روی دست مهاجم استقلال می‌خواهند مشق کنند.
مشق پرسپولیسی ها از روی دست کاوه رضایی

 گفته می‌شود محسن مسلمان ساز جدایی سر داده و گفته می‌خواهد از پرسپولیس برود. از سوی دیگر فرشاد احمدزاده از ترانسفرش به روسیه خبر می‌دهد و مهدی طارمی پیشنهاد دیناموزاگرب را روی میز طاهری گذاشته است. همه این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که شنیده می‌شود هر یک از این بازیکنان فقط به دنبال بازارگرمی هستند یا آدرسی که رسانه‌ها می‌دهند اشتباه است و آنها از این شانتاژ خبری خواسته و ناخواسته سود مالی می‌برند. طبق شنیده‌ها محسن مسلمان هیچ پیشنهاد جدی‌ای از خارج از کشور ندارد و کامیابی‌نیا هم پیش از سفر تفریحی به همراه خانواده‌اش با باشگاه توافق کرده تا بعد از بازگشت از سفر قراردادش را تمدید کند. قرار است طی روزهای آینده و تا پایان هفته کامیابی‌نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. البته یکی از مربیان کامیابی‌نیا درباره او می‌گوید کمال از زمانی که شاگرد من بود در فکرش بازی در اروپا بود و هنوز هم به دنبال این است تا اگر پیشنهادی از اروپا بیاید، ترانسفر شود. اما ماجرای آقای گل لیگ با بقیه فرق دارد.
مهدی طارمی که پیش از دیدار ایران و ازبکستان در هتل آزادی با خبرنگار «گل» دردودل می‌کرد درباره رفتنش از پرسپولیس چنین جمله‌ای به زبان آورد: «هنوز تصمیم نگرفتم و بعد از بازی تیم‌ملی درباره آینده‌ام فکر می‌کنم.» از لابه‌لای صحبت‌های طارمی می‌شد فهمید که فعلا رغبتی به لژیونر شدن ندارد. حتی گفته می‌شود وکیل طارمی به او پیشنهاد کرده که بعد از جام‌جهانی به عنوان بازیکن آزاد به اروپا یا کشورهای عربی برود. خود طارمی هم بی‌میل نیست به اروپا ترانسفر شود اما مانند سروش و کمال اصراری هم به رفتن ندارد.
فرشاد احمدزاده در حالی صحبت از بازی در لیگ روسیه‌ دارد که مافیای روس به این راحتی از ایران بازیکن نمی‌گیرد. گویا سردار آزمون از طریق بردیف بازیکنان ایرانی را به روسیه معرفی می‌کند. اتفاقاتی که برای آزمون در فوتبال روسیه افتاده نشان می‌دهد که به این راحتی نمی‌توان در لیگ روسیه بازی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w977x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فعل و انفعالات جذاب برانکو برای فصل ۹۶/پرسپولیس جاه طلب تر از فصل قبل
برانکو جسورانه ترکیب فصل بعد را مشخص کرد