تاریخ انتشار: 1396/04/02 10:39
کد خبر: 201545

گفتگو با مدیرکل ورزش استان خوزستان

فشین حیدری گفت: مجموعه گروه ملی و بانک ملی که مدیریت باشگاه استقلال خوزستان را بر عهده داشتند دیگر حاضر به تیم‌داری نبودند و اداره ورزش استان هم به دلیل علاقه مردم به این باشگاه مجبور شد که این تیم را حفظ کند. خبر را آقای فلاح درست کنه بعد منتشر شود
گفتگو با  مدیرکل ورزش استان خوزستان

به گزارش فرتاک ورزشی ، تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از مشکلات زیادی که در فصل گذشته داشته است و گروه شرکت ملی و بانک ملی به عنوان مالک و اسپانسر این باشگاه نتوانستند این مشکلات را حل کنند این تیم در فصل جدید لیگ برتر به اداره ورزش استان خوزستان واگذار شد و این سازمان مدیریت باشگاه استقلال خوزستان را در فصل جدید بر عهده دارد.

افشن حیدری مدیرکل ورزش استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط واگذاری استقلال خوزستان از گروه شرکت ملی به اداره ورزش استان خوزستان گفت: «مجموعه گروه ملی و بانک ملی که مدیریت باشگاه استقلال خوزستان را بر عهده داشتند دیگر حاضر به تیم‌داری نبودند و اداره ورزش استان هم به دلیل علاقه مردم به این باشگاه که موفق شد 2 سال پیش قهرمان لیگ برتر شود مجبور شد که این تیم را حفظ کند.»

وی در رابطه با مذاکرات اداره ورزش استان با چند شرکت برای اسپانسری باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: «باشگاه استقلال خوزستان در حال حاضر هم خصوصی است ولی ما ورود پیدا کردیم و مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتیم. ما در چند روز اخیر با 2 اسپانسر صحبت کردیم که تقریبا با یکی از این اسپانسرها تمام کردیم و در روزهای آینده قرارداد این مجموعه تنظیم می‌شود. ضمن اینکه اگر ارگانی در بخش خصوصی می‌تواند تیم‌داری کند ما حاضر هستیم باشگاه را به آنها منتقل کنیم.»

مدیرکل ورزش استان خوزستان در خصوص شروع تمرینات استقلال و برگزاری اردوهای خارجی افزود: «همه کارهای باشگاه طبق روال پیش می‌رود و تیم هم طبق برنامه باید از فردا تمریناتش را شروع کند. برگزاری یک اردوی داخلی و همچنین یک اردوی خارجی در کشور ترکیه در دستور کار است.»

حیدری در مورد جدایی چند بازیکن اصلی استقلال خوزستان گفت: «از روزی که ما اختیار باشگاه را در دست گرفتیم سعی کردیم همه بازیکنان تیم را حفظ کنیم اما برخی از بازیکنان قراردادشان به اتمام رسید و به همین دلیل از تیم جدا شدند. بیت سعید، طیبی و شیرزادی بازیکنانی بودند که قراردادشان به اتمام رسید و به همین دلیل از استقلال جدا شدند. اما سایر بازیکنان در روزهای آینده قراردادشان تمدید می‌شود و در تیم می‌مانند.»

وی در مورد حضور دوباره عبدالله ویسی روی نیمکت استقلال خوزستان اظهار داشت: «استقلال خوزستان خانه ویسی است و ویسی بخاطر مردم خوزستان و هواداران این تیم قبول کرد که هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. ویسی یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و بدون هیچ ادعایی کنار تیم ماند و کارش را ادامه می‌دهد.»

مدیرکل ورزش استان در واکنش به شایعه جدایی ویسی از استقلال خوزستان به دلیل حل نشدن مشکلات مالی و اسپانسری این تیم گفت: «ویسی مشکلی با بحث اسپانسری ندارد و این مشکل هم حل شده است. در حال حاضر سرمربی تیم برای بازدید از کمپ تمرینی اردوی پیش به اوکراین سفر کرد.»

حیدری در رابطه با لیست سرمربی تیم برای جذب بازیکنان جدید افزود: «ویسی لیستی از بازیکنانی که مدنظرش است را دراختیار باشگاه قرارداد و خودش به همراه روشنایی مسئول مذاکره با بازیکنان هستند تا بتوانند آنها را جذب کنند. ضمن اینکه در روزهای اینده تکلیف هیات مدیره باشگاه هم مشخص می‌شود و همه وظایف در باشگاه تقسیم می‌شود.»

مدیرکل ورزش استان خوزستان در خصوص موفقیت تیم‌های خوزستانی در فصل جدید لیگ برتر گفت: «خوزستان غنی از سرمایه‌های فوتبال است و حق این استان است که 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد. صنعت نفت، فولاد و استقلال برای ما فرقی ندارند و مهم بالا بردن پرچم خوزستان در لیگ برتر است. هر 3 تیم استان شرایط خوبی دارند و قطعا در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xabzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان