تاریخ انتشار: 1396/04/02 18:23
کد خبر: 201399

ذوب‌آهن و پرسپولیس، بزرگی‌شان را نشان دادند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه وابسته به یکی دو بازیکن خاص نیست.
ذوب‌آهن و پرسپولیس، بزرگی‌شان را نشان دادند

کاظم محمودی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: از هفته گذشته تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده‌ایم و باشگاه نیز خواسته‌های گل‌محمدی را اجرا کرده است. با تمام توان تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم سال خوبی در انتظارمان باشد.

 
وی با اشاره به درخواست گل‌محمدی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای متوقف کردن مذاکرات‌شان با خالد شفیعی، خاطرنشان کرد: گل‌محمدی از دست شفیعی ناراحت است. باشگاه تراکتورسازی باشگاه کوچکی نیست که وابسته به یکی دو نفر باشد. با رفتن یکی دو بازیکن تراکتورسازی هیچ‌گاه تضعیف نخواهد شد و به امید خدا با حمایت هواداران، سال آینده هم نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی ادامه داد: ما خیلی دوست داشتیم که شفیعی بیاید و با ما قرارداد ببندد. تا لحظه آخر هم منتظر او ماندیم. حتی توافقات لازم را هم انجام داده و همه شرط و شروط این بازیکن را پذیرفته بودیم، اما او به یک باره از دسترس خارج شد و جواب ما را نداد. گل‌محمدی هم حق دارد که از دست شفیعی عصبانی شود، چون او به نظم‌ و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد.
 
محمودی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور شفیعی در تراکتورسازی منتفی شده است یا همچنان احتمال تمدید قرارداد این بازیکن وجود دارد، گفت: همان‌طور که گفتم تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و متکی به شخص نیست. خالد شفیعی تاکنون به باشگاه ما تراکتورسازی نیامده است، اما اگر بیاید هم ما ابتدا نظر گل‌محمدی را می‌پرسیم و سپس مذاکرات‌مان را با او ادامه می‌دهیم. در حال حاضر ما مذاکرات را برای تمدید قرارداد شفیعی متوقف کرده‌ایم.
 
وی از دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس تشکر کرد و یادآور شد: دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس در این مقطع حساس اعلام کردند که هیچ بازیکنی از تراکتورسازی نمی‌گیرند. این دو باشگاه با این کار بزرگی‌شان را نشان دادند که از آنها ممنونیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vznn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام ویژه برای ستاره ملی پوش: بیرانوند برود، گلر اول پرسپولیس خواهی شد

سورپرایز جوان ذوب‌آهن برای نبرد با پرسپولیس
ترکیب سبزپوشان در بازی حساس هفته