تاریخ انتشار: 1396/04/02 19:47
کد خبر: 201385

سروش از اول هم به امید ترانسفرشدن پرسپولیسی شد

سروش از اول هم به امید ترانسفرشدن پرسپولیسی شد

علیرضا نورمحمدی، کاپیتان سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم راهی صنعت‌نفت آبادان شده بود با انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم از جمع نفتی‌ها جدا شد تا فصل آینده در تیم دیگری توپ بزند. با نورمحمدی درباره تحولات پرسپولیس و تیم آینده‌اش صحبت کردیم.

  •  جدایی‌ات از صنعت نفت قطعی شد؟

بله، بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان این تیم داشتم در نهایت تصمیم گرفتم از صنعت‌نفت جدا شوم. به هر حال من نیم‌فصل خوب را در این تیم سپری کردم و خداراشکر صنعت‌نفت با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر ماند و شرمنده هواداران صنعت‌نفت نشدیم.

  •  کمالوند در بدو ورود به صنعت‌نفت مرتضی اسدی را همراه خود به این تیم آورد، علاوه بر اسدی با عبدالله‌زاده هم تمدید کرد. از این موضوع ناراحت نیستی؟

من رابطه خیلی خوبی با مرتضی اسدی دارم و او دوست من است. من به نظر آقای کمالوند احترام می‌گذارم به هرحال مربی حق دارد بازیکنان مد نظر خودش را جذب کند. کمالوند سال‌ها با اسدی همکاری کرده است و حضور او را در صنعت‌نفت مثبت ارزیابی کرده است. به نظر من صنعت‌نفت فصل بعد با حضور علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی و حسین بغلانی خط دفاع خیلی خوبی خواهد داشت.

  •  از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟

در خصوص اسم تیم‌هایی که پیشنهاد دارم نمی‌توانم صحبت کنم اما با چند تیم مذاکره خوبی داشتم.

  •  نظرت در مورد عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات چیست؟

به نظر من برانکو با اسم‌ها کاری ندارد و برحسب نیاز بازیکن جذب کرد. منشا، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و مصلح همگی بر حسب نیاز جذب شدند و مطمئنا می‌توانند خیلی به پرسپولیس کمک کنند. با خرید‌هایی که پرسپولیس انجام داد تیم منسجم‌تری برای فصل بعد خواهد بود و حتما می‌تواند برای فصل بعد هم مدعی اصلی قهرمانی باشد.

  •  نظرت در خصوص جدایی سروش رفیعی چیست؟

سروش بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت خیلی خوبی دارد. سروش صراحتا اعلام کرد مسائل مالی و پیشرفت برای او اهمیت زیادی دارد. به نظرم من این بازیکن از ابتدا هم با حضور در پرسپولیس می‌خواست ترانسفر شود و حالا به هدفی هم که داشت رسید. هواداران نباید با این موضوع احساسی برخورد کنند چون بازیکن خوبی همچون سیامک نعمتی جذب شده است؛ احمد نوراللهی هم برگشته است که توانایی بازی در تمام ضلع‌های خط هافبک لوزی پرسپولیس را دارد، در ضمن فراموش نکنیم وقتی سروش در پرسپولیس نبود محسن مسلمان یک تنه کار را برای پرسپولیس در می‌آورد پس پرسپولیس  فصل آینده مشکلی در این پست نخواهد داشت.

  •  نظرت در خصوص پیشنهاد‌هایی که مهدی طارمی دارد چیست. به نظرت ل‍‍ژیونر شدن به صلاح اوست؟

مهدی طارمی واقعا بازیکن جنگنده و با تعصبی است. با تمام وجودش برای پرسپولیس بازی می‌کند و به رغم تمام حواشی که برای او ساخته‌اند دو فصل پیاپی آقای گل لیگ برتر شد. مهدی پیشنهاد‌های خوبی دارد اما او از همه ما بهتر می‌داند که باید تیمی را انتخاب کند که به پیشرفت او کمک کند چون اگر در سال منتهی به جام‌جهانی بخواهد به تیم ضعیفی ملحق شود اصلا به صلاحش نیست. به هر حال مهدی با درخشش در بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا با عبور از مدافعان سطح بالای تیم‌های حریف و گلزنی‌های پیاپی ثابت کرده است کیفیت بالایی دارد و لیاقت بازی در فوتبال اروپا را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meyv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


SR7 پرسپولیسی ها؛ دیوید بکام لیگ ستارگان قطر!