تاریخ انتشار: 1396/04/03 09:12
کد خبر: 201315

تنها نیاز فعلی پرسپولیسی ها

برانکو ایوانکوویچ از شرایط تیمش و نقل و انتقالات راضی است. او بازیکنانی که اعلام کرده بود نیازی به آنها ندارد را کنار گذاشته و 4 خرید خوب داشته است.
تنها نیاز فعلی پرسپولیسی ها

با این حال در آخرین مصاحبه برانکو او به حالت شوخی گفته اگر رونالدو و سوارس را جذب کنیم دیگر تکمیل خواهیم شد. هر چند اشاره پرفسور به نام دو تن از بهترین بازیکنان جهان با هدف خاصی نبوده و او اولین اسامی که به ذهنش رسیده را در جهت رساندن منظور خودش از کامل بودن تیم به زبان آورده اما واقعیت این است که پرسپولیس 96 نیازی به بازیکن جدید در خط حمله ندارد. در واقع جایی که طارمی، علیپور، منشا و امیری رقابت می‌کنند تا دو نفر در ترکیب بازی کند مشکلی احساس نمی‌شود مگر اینکه طارمی جدا شود که فعلا این مساله جدی نیست.
از طرفی پرسپولیس در خط میانی و در فاز تهاجمی این خط هم احساس کمبود نمی‌کند چون مسلمان به جای خودش برگشته و با جذب نعمتی می‌توان تا حدودی خلأ رفیعی را پر کرد. البته شاید بهتر باشد برای پره کردن مهره جایگزینی مثل نریمان جهان یکی مثل بشار رسن جذب شود اما حتی اگر نشد هم با توجه به چند پسته بودن بازیکنان مشکلی احساس نمی‌شود.  در واقع تنها مشکل فعلی پرسپولیس در حال حاضر در پست هافبک دفاعی است. جایی که کامیابی نیا با وجود اخبار زیاد مبنی بر توافقش با باشگاه هنوز تمدید نکرده و بازگشت احمد نوراللهی هنوز به واقعیت نپیوسته است. داستان در این پست آنقدر پیچیده شده که پرسپولیس حتی حاضر نیست رضایتنامه شهاب کرمی را برای یکی از تیم‌های تهرانی لیگ برتری صادر کند. ظاهرا مصدومیت کمال و نامشخص بودن وضعیت نوراللهی باعث شده چنین تصمیمی گرفته شود و تا وقتی که نوراللهی قطعا برنگردد با جدایی شهاب کرمی موافقت نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojr9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیدمان ذهنی برانکو برای فصل جدید لو رفت