تاریخ انتشار: 1396/04/03 09:34
کد خبر: 201311

تفاوت پرسپولیس و استقلال در بستن قرارداد با ستاره ها

استقلال به کاوه باخت، پرسپولیس با طارمی برد
تفاوت پرسپولیس و استقلال در بستن قرارداد با ستاره ها
پرسپولیسی‌ها پارسال به مراتب بهتر از استقلال کار کردند و به خاطر قراردادهای بهتری که نسبت به رقیب بستند حالا شرایط مناسب‌تری دارند. توجه کنید: 
1- پرسپولیس سقف 950 میلیونی‌اش را به جز 4 مورد که  هدایتی پول داد و آپشن‌هایی در قراردادها آمد، رعایت کرد در حالی که استقلال 10 بازیکن میلیاردی داشت. (با احتساب خارجی‌هایی که به دلار پول می‌گیرند.)
2- پرسپولیس با طارمی 2 ساله بست و با بیرانوند 4 ساله. به همین خاطر حالا طاهری برای رضایتنامه هر کدام از آنها یک میلیون دلار قیمت تعیین کرده (حدود 4 میلیارد) در حالی که استقلال با کاوه رضایی یک ساله بست و حالا دستش به او نمی‌رسد. همین استقلال باید 1.5 میلیارد تومان بابت رضایتنامه‌ داریوش شجاعیان به گسترش پول بدهد در حالی که اگر با کاوه 2 ساله بسته بود حداقل پول رضایتنامه شجاعیان را از بغل انتقال کاوه به شارلوا درمی‌آورد.
3- در بحث تمدید قراردادها هم پرسپولیس زودتر و بهتر از استقلال عمل کرد و فقط در ماجرای کامیابی‌نیا مدیران پرسپولیس خوب کار نکردند و قیمت او با احتساب آپشن‌ها 300،200 میلیون بالا رفت. حالا این وضعیت را مقایسه کنید با استقلال که هر بازیکن هر تعداد سالی که خودش دوست دارد قرارداد می‌بندد مثل رحمتی و خسرو که پارسال 3 ساله بستند!
 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbn8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیدمان ذهنی برانکو برای فصل جدید لو رفت