تاریخ انتشار: 1395/05/21 21:58
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
کد خبر: 268329

خرمگاه: بعد از تعطیلات، تیم خوبی می‌شویم/ به کارمان ایمان و اعتقاد داریم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم برابر پیکان بازی در خوری را ارائه نداد اما قطعا بعد از تعطیلات استقلال تیم خوبی می‌شود.
خرمگاه: بعد از تعطیلات، تیم خوبی می‌شویم/ به کارمان ایمان و اعتقاد داریم

محمد خرمگاه در پایان دیدار استقلال و پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: امروز خیلی خوب بازی نکردیم و غیر از 4،5 صحنه بیشتر نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

وی افزود: در 20 دقیقه پایانی خیلی بهتر شدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کردیم، در واقع فقط در همین دقایق در شأن استقلال بازی کردیم و باید تلاش کنیم شرایط‌مان روز به روز بهتر شود.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره انتقاداتی که به نحوه بازی استقلال می‌شود، گفت: ما کار و تلاش می‌کنیم که ببینیم چطور می‌شود، شرایط تیم را بهبود بخشید. در بازی قبل ما خیلی خوب بازی کردیم اما در دقایقی کوتاه 2 گل دریافت کردیم در حالی که باید 4، 5 گل به حریف‌مان می‌زدیم و بازیکنان ما باید در شرایط خاص حرفه‌ای‌تر عمل کنند.

خرمگاه درباره حمایت هواداران از کادر فنی استقلال که همچنان ادامه دارد، گفت: ما به تیم و کارمان اطمینان داریم و خدا را شکر این اطمینان نزد هواداران هم وجود دارد، آنها برای خودشان کارشناس هستند و کار خوب را تشخیص می‌دهند، ما کارمان را اصولی انجام می‌دهیم و نتیجه آن را هم قطعا خواهیم گرفت.

وی در واکنش به این سئوال که چرا به کارشان در استقلال اطمینان دارند گفت: قطعا همین‌طور است و ما به کارمان ایمان و اعتماد داریم. ما در بازی‌های اخیر به 5،6 بازیکن جدیدمان بازی دادیم و در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که تیم منسجم و هماهنگ باشد، قطعا تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنانش با هم هماهنگ و منسجم شوند، این را هواداران به خوبی درک می‌کنند و به خاطر همین است که ما را حمایت می‌کنند، آنها اطمینان داشته باشند که ما شرمنده‌شان هستیم و تلاش می‌کنیم بعد از تعطیلات یک تیم خیلی خوب را راهی مسابقات کنیم.

 

منبع : میزان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anlql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمگاه: به منصوریان بی حرمتی شد/ در بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم