تاریخ انتشار: 1396/04/06 11:28
کد خبر: 200574

آغاز تنش میان فرهاد و منصوریان؛ شیپور جنگ به صدا درآمد!

کنار گذاشتن بهنام برزای از سوی منصوریان غیرمنتظره ترین اتفاقی بود که برای هواداران استقلال رقم خورد. ناجی منصوریان در بازی های حساس تصور نمی کرد به این شکل از استقلال دیپورت شود.
آغاز تنش میان فرهاد و منصوریان؛ شیپور جنگ به صدا درآمد!

 اما منصوریان با مشاوره و دخالت یکی از همکاران پا به سن گذاشته خود در کادر فنی او را تا چند روز قبل از شروع تمرین بلاتکلیف باقی گذاشت تا سرانجام برزای خودش تصمیم به جدایی بگیرد.

با انتشار پست اینستاگرامی هواداران نسبت به این اتفاق موضع گرفتند اما یک کامنت معنادار و کنایه آمیز از سوی فرهاد مجیدی قاعده بازی را به هم ریخت!

مجیدی که تا پیش از این به این ترتیب مقابل منصوریان جبهه نگرفته بود با یک پیام معنادار خطاب به برزای او را دلداری داد و با زبان کنایه از سیاست های منصوریان به شدت انتقاد کرد تا چالش میان او و سرمربی تیم وارد فاز جدیدی شود.

البته پیش از این هم این دو به دور از چشم هواداران با هم سرشاخ شده بودند که با پادرمیانی یک نفر این قائله ختم به خیر شد اما حالا همان یک نفر که بین مجیدی و منصوریان ریشه سفیدی کرده بود در پیدایش این اختلاف نقش دارد و با توصیه مبنی بر کنار گذاشتن برزای این اختلاف قدیمی را دوباره تازه کرد.

نکته قابل تامل اینجاست که با پیام کنایه آمیز مجیدی سایر منتقدان منصوریان از لاک دفاعی بیرون آمدند و با انتشار پست های حمایتی در اینستاگرام به نوعی مقابل منصوریان قد علم کردند تا مشخص شود فرهاد تنها منتقد منصوریان در تصمیم گیری های فنی نیست.

روزهای پر تلاطمی در انتظار منصوریان و تیم همراه اوست به ویژه که حالا منصوریان یک منتقد دیگر به جز فرهاد مجیدی نیز دارد که قطعا با اضافه شدن او به زمره منتقدان کار برای سرمربی آبی ها بسیار سختر خواهد شد.

بی شک منتقد بعدی کسی نیست جز مجتبی جباری!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vxzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید تازه استقلال قربانی جدید است؟/ چه کسی با فرهاد مجیدی مشکل دارد؟
روایت روزنامه گل از پیراهنی که به بیت سعید تحمیل شد