تاریخ انتشار: 1396/04/07 19:51
کد خبر: 200129

برانکو: طارمی اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر مذاکره کند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امروز برای اولین بار ملی‌پوشان به ما اضافه شدند.
برانکو: طارمی اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر مذاکره کند!

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: قبل از هر چیزی عید فطر را تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار بازیکنان ملی‌پوش به تیم اضافه شدند عملا همه تیم امروز اینجا هستند.

وی افزود: وضعیت کمال کامیابی‌نیا هم مشخص شد. اولین روزی است که همه با هم هستیم. تا روز چهارشنبه تمرین می‌کنیم و سپس راهی اوکراین می‌شویم. ظاهرا بعد از اردو یک بازی با استقلال در آلمان داریم.

برانکو در مورد اینکه آیا بازی با استقلال قطعی شده است، خاطرنشان کرد: همه چیز در حال برنامه‌ریزی است و فاکتورها زیادی در این بین دخیل هستند. این مسابقات برای باشگاه‌ها به چند جهت مهم هستند. این نوع بازی‌ها می‌تواند مفید واقع شود. بعد از آن در سوپر جام هم به میدان می‌رویم. با این بازی در فاز آماده سازی خوبی قرار می‌گیریم. بازی‌ای است که اهمیت خاص خودش را دارد.

وی در مورد بازی سوپر جام با نفت تهران و اینکه علی کریمی سرمربی این تیم شده است، عنوان کرد: از شما می‌شنوم علی کریمی سرمربی شده است. خیلی خوشحالم که می‌تواند دانش و تجربه خود را به جوانان انتقال دهد. برایش آرزوی بهترین‌ها را به جز بازی‌ که مقابل ما دارند، دارم.

برانکو در مورد روند تیم در نقل و انتقالات و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ بله راضی هستیم هنوز یک مقدار جای خالی برای جذب بازیکن جوان داریم فردا در این مورد تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد غیبت مهدی طارمی در تمرینات، اظهار داشت: او از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برای مذاکره با تیم‌ها برود. او در حال حاضر موضوع رفتن را پیگیری می‌کند. به همین خاطر اجازه دارد در یک بخش از تمرینات شرکت نکند. باید منتظر باشیم تا قبل از سفر اوکراین وضعیت او چطور می‌شود.

برانکو در مورد اینکه آیا اگر طارمی به توافق نرسید می‌تواند به پرسپولیس باز گردد، اظهار داشت:‌ او بازیکن ما است. الان اجازه باشگاه را برای مذاکره دارد که در تمرین نیست. قطعا بحث او برای باشگاه‌های خارجی است. طبیعی است که دلمان می‌خواهد بماند اما او هدف دارد و به آینده می‌اندیشد و پیشنهادات خوبی دارد. همیشه گفتیم نمی‌خواهیم کسی را محدود کنیم و جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. او سر خود در تمرینات غیبت نکرده است بلکه از باشگاه اجازه گرفته که مذاکره کند.

وی در مورد وضعیت احمد نوراللهی، تصریح کرد: برای او در تیم‌مان جا داریم. نوراللهی باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند. وضعیت امید عالیشاه با نوراللهی متفاوت است. موقعیت او با نوراللهی فرق می‌کند.

برانکو در مورد اینکه عالیشاه در مورد بحث کسر خدمت خود اقدام کرده است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه کار پرسپولیس در فصل پیش رو بسیار سخت است، گفت: بله برنامه خیلی سختی خواهیم داشت. هدف حداکثری پیش روی ما است و می‌خواهیم در هر بازی با تمام توان ظاهر شویم. اولین هدف ما سوپر جام است. سپس لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی هدف ما است.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه کارلوس کی‌روش برای تیم ملی و اینکه او گفته پرسپولیس باید مثل منچستر و بارسلونا با این مسئله کنار بیاید، گفت: این مسئله را باید در ادامه کار ببینیم. سال قبل لیگ برتر و لیگ قهرمانان را با ۱۳ بازیکن دنبال کردیم و به نتایج قابل قبولی دست یافتیم.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون مثل اسپانیا و آلمان هست که پرسپولیس مثل بارسلونا باشد؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا که این مسئله را آنالیز نکردم.

برانکو در مورد حریفان قدرتمند پرسپولیس در آسیا، گفت: این مسئله من را نگران نمی‌کند چون این یک مسئله عادی است. الاهلی عربستان یک مربی جوان را آوردند که تجربه خوب بازی بین‌المللی و بازی در تیم ملی اوکراین را دارد. او جزو نسل طلایی فوتبال اوکراین بود که در کنار شوچنکو بازی می‌کرد. این یک تقویت خوب برای این تیم بوده است. عربستان مقررات خود را تغییر داده است. آنها از این پس می‌توانند از ۶ بازیکن خارجی استفاده کنند و هزینه‌ زیادی کردند. ما از این مسئله ترس نداریم اما کار سخت است.

وی در مورد گله علی اکبر طاهری از مسئولان فدراسیون و اینکه به پرسپولیس کمک نمی‌کنند، عنوان کرد: تیم‌های عربستانی این امکان را دارند و خرج می‌کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao98k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقل و انتقالات پرسپولیس/ طارمی و احمدزاده می‌مانند؛ نوراللهی بر می‌گردد/ پدیده به عشق پرسپولیس سرخ پوش شد