تاریخ انتشار: 1396/04/08 07:55
کد خبر: 200080

پرسپولیس هم سر و سامان می‌گیرد

ابتدای هفته جاری بود که اعضای هیات مدیره استقلال مشخص شدند و این اتفاق می‌تواند نوید آن باشد که در پرسپولیس هم بزودی تغییراتی گسترده شکل خواهد گرفت.
پرسپولیس هم سر و سامان می‌گیرد

براساس شایعات قرار است نام پنج نفر برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود، هرچند گمانه‌زنی در این خصوص زیاد است، اما براساس شایعات حضور علی‌اکبر طاهری در هیات مدیره قطعی است، ضمن این‌که در کنار او از بیژن ذوالفقار نسب هم نام برده می‌شود.

این درحالی است که حضور پروین، منتقمی و جعفر کاشانی هم به عنوان اعضای بعدی محتمل به نظر می‌رسد. البته در این خصوص هنوز جمع‌بندی‌های نهایی انجام نشده است، اما آنچه مشخص است دو ماموریت ویژه برای این اعضا در نظر گرفته شده که اولی انتخاب مدیرعامل است.

درحال حاضر بیشتر از 25 ماه است که از حضور طاهری در پرسپولیس می‌گذرد و او هنوز حکم مدیرعاملی‌اش را نگرفته است. چه بسا هرگز این حکم برای او صادر نشود. اولین ماموریت اعضای جدید انتخاب مدیرعامل است. خود طاهری شانس زیادی برای مدیرعامل شدن دارد، اما تا زمانی که اعضای هیات مدیره به صورت قطعی انتخاب نشوند، نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد. هدف بعدی هیات مدیره تمدید قرارداد برانکو است. سرمربی موفق پرسپولیس که سرخپوشان بدشان نمی‌آید برای چند سال هدایت تیم‌شان را به‌عهده داشته باشد. براساس اخبار رسیده هدف این است که غیر از لیگ برتر هفدهم قرارداد برانکو برای دو فصل دیگر تمدید شود. این درحالی است که امضای قرارداد با پروفسور منوط به این است که برانکو از لحاظ مالی و البته شرایط شخصی با آنها به توافق برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5ep9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز بزرگ برای سرخ‌ها/بازگشت سلطان
بازگشت محبوب‌ترین چهره به پرسپولیس