تاریخ انتشار: 1396/04/08 11:02
کد خبر: 200054

درخواست مهدی طارمی از پرسپولیسی ها: تخفیف می خواهم!

قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس تا پایان لیگ هفدهم اعتبار دارد. آقای گل پس از اتمام فصل بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند به هر تیمی که خواست برود بدون آن که یک ریال هم به باشگاه پرسپولیس بدهد.
درخواست مهدی طارمی از پرسپولیسی ها: تخفیف می خواهم!

این موضوع را مدیران باشگاه پرسپولیس و به ویژه علی‌اکبر طاهری خوب می‌دانند. برهمین اساس پرسپولیسی‌ها ابتدا پیشنهاد کردند مهدی طارمی تا نیم‌فصل لیگ هفدهم برای پرسپولیس بازی کند و سپس جدا شود. اما آقای گل مخالف این پیشنهاد است چون اعتقاد دارد در زمستان نمی‌تواند تیم اروپایی خوبی برای ادامه فوتبال خود پیدا کند. از طرفی علی‌اکبر طاهری و باشگاه پرسپولیس مبلغ یک میلیون یورو برای صدور رضایتنامه مهدی طارمی تعیین کرده‌اند. در حال حاضر باشگاه‌های اروپایی حاضر به پرداخت یک میلیون یورو برای صدور رضایتنامه یک فوتبالیست آسیایی نیستند. به طور نمونه می‌توان به پانیونیوس یونان اشاره کرد که حاضر است فقط 200 هزار یورو بابت استخدام مهدی طارمی بپردازد تا این بازیکن خودش از پرسپولیس رضایتنامه بگیرد!

باشگاه‌های دیگری هم از آلمان، روسیه، اسکاتلند و... خواهان مهدی طارمی هستند اما یک میلیون یورو نمی‌دهند. بدین روی مهدی طارمی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تخفیف خواسته است. شنیدیم آقای گل خواسته به جای یک میلیون یورو، ‌مبلغ صدور رضایتنامه را نصف کنند تا مشتریان اروپایی جلو بیایند چون به قطر یا چین نمی‌رود!

***

محمودرضا فاضلی دنبال کار طارمی

محمودرضا فاضلی نامی شناخته شده در فوتبال آلمان است. مدیر برنامه‌های سابق مهدی مهدوی‌کیا،‌ علی کریمی،‌ جواد نکونام و... و البته مسعود اوزیل یک ایرانی است که در دیار ژرمن‌ها کارش حسابی گرفته است. فاضلی حالا دنبال کار مهدی طارمی است و می‌خواهد این بازیکن را به اروپا ببرد در حالی که بزرگ‌ترین مشکل او قرارداد یک ساله آقای گل با پرسپولیس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvanv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت پرسپولیس برای حفظ این 5 نفر