تاریخ انتشار: 1396/04/09 08:33
کد خبر: 199817

شرط ثبت قرارداد عشوری با باشگاه تراکتورسازی

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال شرط ثبت قرارداد هافبک تراکتورسازی را اعلام کرد.
شرط ثبت قرارداد عشوری با باشگاه تراکتورسازی

 مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال شرط ثبت قرارداد هافبک تراکتورسازی را اعلام کرد.

 محرومیت باشگاه تراکتورسازی از پنجره نقل‌وانتقالات فصل گذشته و تابستان جاری باعث شده مسئولان این باشگاه تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار خود و همچنین بازیکنانی که وضعیت قرارداد آنها ابهام دارد را در دستور کار خود قرار دهند.

یکی از این بازیکنان که به دلیل مصدومیت گفته می‌شد از فهرست تراکتوری‌ها کنار گذاشته شده، سینا عشوری بود. هرچند که مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند این بازیکن پیش از محرومیت فیفا قرارداد داشته و فقط به ثبت نرسیده است.

بر همین اساس مسئولان باشگاه تراکتورسازی در مورد وضعیت این بازیکن از فیفا استعلام گرفتند و اعلام کردند از نظر فدراسیون جهانی فوتبال برای استفاده از عشوری در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر هیچ مشکلی ندارند.

روزبه وثوق‌احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در این مورد به میزان، گفت: مسئولیت استعلام در مورد سینا عشوری بر عهده کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان نبوده و بر عهده خود باشگاه تراکتورسازی است که مسئولان این باشگاه هم نتیجه استعلام خود را اعلام کرده‌اند اما اجازه ثبت قرارداد و صدور کارت بازی این بازیکن در صورتی امکان‌پذیر است که تراکتوری‌ها پاسخ استعلام خود از فیفا را در اختیار کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان قرار دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlo8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذخیره هافبک دفاعی پرسپولیس از تبریز می آید