تاریخ انتشار: 1396/04/10 18:34
کد خبر: 199361

غیبت منشا در روز خداحافظی مهاجمی که جدا شد/ هواداران پشت در ماندند

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز نتوانستند تمرین این تیم را از نزدیک مشاهده کنند و به این مسئله معترض شدند.
 غیبت منشا در روز خداحافظی مهاجمی که جدا شد/ هواداران پشت در ماندند

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در دو نوبت برگزار می‌شود، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 با حضور 22 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* علی‌رغم اینکه در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس هواداران این تیم در تمرین حضور داشتند، امروز از ورود هواداران به محل تمرین جلوگیری شد و آنها با درهای بسته مواجه شدند. اکثر هواداران از این موضوع بسیار دلخور بودند و به مسئولان حراست ورزشگاه شدیداً اعتراض کردند.

* تمرین ابتدا زیر نظر مارکو، مربی بدنساز آغاز شد و بازیکنان همراه با توپ به حرکات کششی و نرمشی پرداختند. سپس با نظر برانکو بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند، دسته اول به صورت دو به دو پاسکاری کردند، دسته دوم به کارهای ترکیبی در دروازه‌های کوچک روی آوردند و دسته سوم نیز دور زمین دویدند. این در حالی بود که جای بازیکنان مدام با هم تعویض می‌شد.

*در ادامه تمرین بازهم بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول شوت به سمت دروازه را تمرین کردند، گروه دوم رو به کارهای استقامتی همراه با توپ آوردند و گروه سوم نیز دوهای سرعتی و استقامتی در دستور کار قرار دادند.

* گادوین منشا، خرید جدید تیم پرسپولیس در تمرین امروز تیمش غایب بود. محمد انصاری نیز به دلیل مصدومیت امروز با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و پس از مدتی محل تمرین را ترک کرد.

* کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس که به تازگی قرارداد خود را با تیم پرسپولیس تمدید کرده است، امروز همپای هم‌تیمی‌های خود تمرین کرد و در اکثر دقایق نیز پا به توپ شد.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر ایگورپانادیچ، مربی اختصاصی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند.

* در اوایل تمرین محسن مسلمان با ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان لحظاتی خوش‌وبش گرمی داشت و دقایقی نیز با هم شوخی کردند.

* امروز دوربین‌های تلویزیونی نیز برای پوشش تمرین تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرده بودند.

* محمدامین اسدی، بازیکن جدید پرسپولیس که سهمیه زیر 23 سال این تیم است، به همراه چهار بازیکن تستی در تمرین حضور داشتند به همراه بازیکنان به تمرین پرداختند.

* اکثر هواداران پرسپولیس قبل از تمرین در خصوص وضعیت مهدی طارمی صحبت می‌کردند.

* رضا کرملاچعب بازیکن جوان فصل گذشته پرسپولیس که در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شده، در محل تمرین حضور پیدا کرد و با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد.

به گزارش تسنیم، تمرینات تیم پرسپولیس در هفته جاری ادامه خواهد داشت و سرخپوشان روز چهارشنبه برای برپایی یک اردوی 10 روز راهی اوکراین خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mezqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل پرسپولیسی ها  از رقابت کردن می ترسد