تاریخ انتشار: 1396/04/11 07:37
کد خبر: 199280

برنده های جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس

برنده های جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس

در صورت قطعی شدن جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، به نظر می‌رسد از بین علی علیپور و سیامک نعمتی همای سعادت روی دوش یک نفر فرود خواهد آمد.
با رفتن طارمی، ممکن است برانکو مثل پارسال از وحید امیری در پست مهاجم سایه استفاده کند و او را کنار منشا به میدان بفرستد. در این صورت سیامک نعمتی با خوش‌شانسی تمام این فرصت را پیدا خواهد کرد تا درست در پست تخصصی خودش یعنی هافبک چپ در پرسپولیس فیکس شود. این برای بازیکن پیشین پیکان خیلی رویایی خواهد بود که در بدو ورود به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، درست از همان بازی اول فیکس شود؛ شانسی که شاید اگر در اختیار ساسان انصاری هم قرار می‌گرفت، زندگی حرفه‌ای او را زیرورو می‌کرد.
با این وجود یک احتمال دیگر هم وجود دارد؛ اینکه برانکو از علی علیپور در خط حمله کنار گادوین منشا استفاده کند. همه می‌دانیم که وحید امیری بیشتر دوست دارد سر جای خودش یعنی وینگر چپ بازی کند. بهره‌وری این بازیکن هم در آن پست بسیار بالاتر است. از سوی دیگر علی علیپور هم مدت‌ها به عنوان مهاجم مکمل بازی کرده و کاملا با قواعد این پست آشناست. علیپور به خصوص در یک‌سوم پایانی فصل گذشته هم عملکرد درخشانی داشت و توانست نظر مثبت منتقدان را به خودش جلب کند. با این اوصاف ممکن است در صورت جدایی طارمی، زوج منشا و علیپور در خط حمله به کار گرفته شوند و وحید امیری هم سر جای دلخواهش یعنی بال چپ باقی بماند.
حالا باید دید طارمی اصلا رفتنی می‌شود یا نه و اگر رفت، جدایی او باعث خوشبختی علیپور می‌شود یا نعمتی؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5xrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیدمان ذهنی برانکو برای فصل جدید لو رفت