تاریخ انتشار: 1396/04/11 09:39
کد خبر: 199258

مدافع پرسپولیس: امسال سه گانه را میخواهیم!

مدافع پرسپولیس که توانست یک فصل خوب را در لیگ شانزدهم با سرخ‌های پایتخت داشته باشد از شرایط پرسپولیس در لیگ هفدهم می‌گوید.
مدافع پرسپولیس: امسال سه گانه را میخواهیم!

مدافع پرسپولیس که توانست یک فصل خوب و رویایی را در لیگ شانزدهم با سرخ‌های پایتخت داشته باشد از شرایط پرسپولیسی می‌گوید که در لیگ هفدهم به عنوان یک مدعی بابت رقم زدن یک سه‌گانه قهرمانی است. محسن ربیع‌خواه درخصوص داربی اروپایی سرخابی‌ها هم می‌گوید این بازی برای او و همبازیانش بازی انتقامی نیست چون در هر مسابقه ای به دنبال برد هستند.

نقل و انتقالات رو به آخر است و کار پرسپولیس تقریبا تمام شده و بازیکنانش را مشخص کرده است، با این شرایط فصل پیش رو را با توجه به بالا رفتن توقعات چطور می‌بینی؟
خدا را شکر این فصل تیم خوب تقویت شد و قاعدتا نسبت به فصل گذشته باید بهتر باشیم . امیدوارم این طور باشد و تمام تلاش ما هم در همین راستاست تا پاسخ توقعات را از تیم قهرمان بدهیم.

پرسپولیس فصل گذشته مدافعان خوبی داشت اما بازهم برانکو برای تقویت تیم مدافع جذب کرد تا رقابت حسابی سنگین شود. تو وقتی آمدی توانستی به خوبی رقابت کنی و با بازی‌های خوبت فیکس شوی. الان نگران این ترافیک نیستی؟
هیچ نگرانی وجود ندارد. تیم وقتی یک نقطه قوت دارد باید آن را به خوبی تقویت کرد تا کاملا نقاط ضعف برطرف شود. بر همین اساس و طبقه خواسته کادرفنی، باشگاه اقدام به جذب بازیکن کرد. حالا درست است در خط دفاع و هافبک دفاعی ترافیک شده است اما بازهم می‌گویم جای نگرانی نیست و امیدوارم هرکسی که بازی می‌کند به نفع باشگاه و پرسپولیس رقم بخورد.

همان طور که گفتیم امسال توقعات از تیم قهرمان در لیگ هفدهم بالاست. به نظرت با توجه به حضور در آسیا این خواسته هواداران را بتوان تکرار کرد؟
فقط به شما بگویم پرسپولیس امسال دنبال رقم زدن یک سه گانه قهرمانی است چون به جز لیگ قهرمانی حذفی و آسیا را هم می‌خواهیم که ان‌شاء‌ا... با این تیم خوبی که داریم رقم خواهد خورد.

قرار است یک داربی دوستانه در اروپا برگزار کنید. قبول داری که اسم این بازی دوستانه است اما برای هواداران این معنا وجود ندارد و با آن اینگونه کنار نمی‌آیند. این مسابقه را چطور می‌بینی؟
دقیقا درست است. اسم این بازی دوستانه است اما برای هواداران داربی همیشه داربی است و یک بازی حیثیتی به شمار می‌رود. الان هم پرسپولیس و هم استقلال در دوران بدنسازی هستند و به همین خاطر در وهله نخست امیدوارم همه بازیکنان دو تیم سالم از این مسابقه بیرون بیایند و هیچ مصدومی نداشته باشیم و در ادامه یک بازی خوب برای همه باشد.

این بازی می‌تواند یک پیش انتقام برای باخت داربی برگشت فصل قبل باشد، فکر می‌کنید برنده از زمین بیرون بیایید؟
من خودم این دید را ندارم که این بازی یک بازی انتقامی برای ماست. من دوست دارم هر مسابقه ای چه داربی و چه غیر داربی برنده خارج شویم و اگر دوستانه هم هست برنده از زمین خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzjol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمای پرسپولیس قهرمان در فصل جدید: کامل در دفاع و هافبک؛ مخوف در خط حمله