تاریخ انتشار: 1396/04/12 11:46
کد خبر: 198969

دردسر بزرگ برای علی کریمی؛ توقع بی‌جا از جادوگر!

نکته ای که به شدت در مورد علی کریمی و بازگشت او به فوتبال آزار دهنده شده این است، همه به یک نام بزرگ اشاره می کنند. همه از یک نفر توقع دارند. همه می گویند او علی کریمی است و چون کریمی است یعنی کار تمام است!
دردسر بزرگ برای علی کریمی؛ توقع بی‌جا از جادوگر!

 راستی یک سوال؛ نفت فقط با یک علی کریمی می تواند مشکلات و موانع را پشت سر بگذارد؟ این بازیکنانی که با التماس و اظهار کرنش مقابل علی کریمی به تیم نفت می پیوندند می خواهند نفت را متحول کنند؟

دوستان چرا تصور می کنند فقط یک اسم بزرگ می تواند در فوتبال معجزه کند؟ اگر چنین است پس چرا مارادونا هرگز در مربیگری موفق نبود؟ چرا او معجزه نکرد؟

علی کریمی در نخستین تجربه سرمربیگری اش می خواهد موفق شد. این طبیعی است. اما تصور نکنید او یک تنه می تواند با تکیه بر اسم و سابقه اش به «سوپرمن» تازه فوتبال ایران تبدیل شوند.

کریمی برای نیل به موفقیت مثل تمام مربیان نیاز به ابزار دارد. در حال حاضر نفت هیچ تعریفی از یک باشگاه ندارد.  ساختار نفت تهران مشخص نیست. از همه مهمتر این که حتی اگر بخواهیم نفت را یک تیم قلمداد کنیم بازیکنانی که وارد نفت می شوند آن چهره هایی نیستند که بتوانند تاثیرگذار باشند.

امیر حسین فشنگچی، پیام صادقیان و خیلی های دیگر بازیکنانی هستند که در گذشته نیز ستاره نبودند. آنها چند سال است که هر کجا رفتند در لیگ بی تاثیر بوده اند اما امروز طبیعی است که با افتخار کنار کریمی قرار می گیرند.

بازی کردن برای علی کریمی بی گمان برای آنها افتخار است. او یک نام بزرگ و چهره ای فراموش نشدنی در فوتبال ایران است اما همان طور که گفتیم نام ها به تنهایی در فوتبال معجزه نمی کنند. 

این تاکید سرسام آوری که روی اسم و شهرت علی کریمی می شود بعدها برای او دردسر ایجاد می کند، چرا که همه در نفت تهران از یک نفر متوقع هستند؛ او علی کریمی است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xapmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای انجام مذاکره با مسئولان نفت تهران؛ بهترین هافبک هجومی لیگ دو راهی تهران شد