تاریخ انتشار: 1396/04/12 18:41
نوستالژی
کد خبر: 198835

هوار ملامحمد اولین بازیکن عراقی تاریخ باشگاه پرسپولیس

بشار رسن به عنوان دومین بازیکن عراقی تاریخ باشگاه پرسپولیس به این تیم پیوست.
هوار ملامحمد اولین بازیکن عراقی تاریخ باشگاه پرسپولیس

 پیش از بشار رسن یک بازیکن عراقی دیگر هم در پرسپولیس حضور داشت که در لیگ برتر نهم برای این تیم بازی می کرد. هوار ملامحمد اولین بازیکن عراقی در تاریخ باشگاه پرسپولیس بود. البته حضور ملامحمد در فوتبال ایران تنها به بازی در پرسپولیس خلاصه نمی شود و این بازیکن در فصل های بعدی برای تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان هم بازی کرد.

هوار ملامحمد ملی پوش سابق عراقی در لیگ برتر نهم برای پرسپولیس بازی کرد. این بازیکن در ۱۷ بازی برای پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر موفق به زدن ۵ گل و ۳ پاس گل شد؛ همچنین ملامحمد در شش بازی جام حذفی هم در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت و یک گل به ثمر رساند. ملامحمد در دوران حضورش در پرسپولیس در دو دربی برای سرخپوشان به میدان رفت؛ دربی ۶۷ که به تساوی یک بر یک انجامید، و دربی ۶۸ که با پیروزی دو بر یک سرخپوشان تمام شد. هوار ملامحمد که پیش از بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در تیم هایی از لبنان، قبرس، امارات و قطر را داشت، در پایان فصل از پرسپولیس جدا شد و به باشگاه اربیل عراق رفت. در تصویر هوار ملامحمد در دربی پایتخت را مشاهده می کنید که در حال جر و بحث کردن با هادی شکوری مدافع استقلال است.

ملامحمد پس از جدایی از اربیل بار دیگر به فوتبال ایران آمد و این بار به استقلال رفت. پس از آن، بازیکن تیم ملی عراق به ذوب آهن پیوست. مهم ترین افتخارات هوار ملامحمد کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ با تیم ملی عراق و کسب عنوان چهارمی المپیک در بازی های ۲۰۰۴ آتن است؛ این بازیکن که بیش از ۱۱۰ بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داد، در سن ۳۵ سالگی از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbywa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق اولیه هافبک ملی پوش عراق با پرسپولیس