تاریخ انتشار: 1396/04/15 07:45
کد خبر: 198217

مصدومیت های همیشگی ستاره جوان استقلال تهران

محسن کریمی را باید یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان ماه‌های اخیر استقلال دانست.
مصدومیت های همیشگی ستاره جوان استقلال تهران

کریمی در یک‌فصل اخیر بارها با آسیب‌دیدگی‌های شدید روبه‌رو شده و بازی‌های زیادی را از دست داده است. جالب‌تر اینکه کریمی پس از اولین بازی فصل استقلال با نساجی، بار دیگر آسیب دیده و هیچ بعید نیست یک‌نیم‌فصل کامل را از دست بدهد. کریمی که در حال‌حاضر 22‌سال و 9‌ماه و 14‌روز سن دارد، در بدترین زمان ممکن آسیب دیده و بدون شک در سرنوشت او تاثیر فراوانی خواهد داشت. کریمی فصل پیش با قراردادی به ارزش 250‌میلیون برای استقلال توپ زد.
    
لیگ چهاردهم
کریمی اولین‌بار در اواسط لیگ چهاردهم فرصت حضور در تمرینات تیم بزرگسالان را پیدا کرد. در این فصل امیرقلعه‌نویی هدایت آبی‌ها را برعهده داشت و در هفته بیست‌و‌سوم تصمیم گرفت پنج دقیقه به کریمی بازی بدهد. کریمی در این فصل 6‌بازی برای تیم قلعه‌نویی انجام داد و روی هم رفته 191‌دقیقه برای قلعه‌نویی فوتبال بازی کرد. همین آمار نشان می‌دهد کریمی در چهاردهمین دوره لیگ برتر، حضوری 7‌درصدی در ترکیب استقلال داشت. او در این فصل نه گلی زد، نه گلی ساخت و نه موفق به گرفتن پنالتی برای تیمش شد.
    
لیگ پانزدهم
با رفتن ژنرال و آمدن سوبله‌چوبله، شرایط برای محسن کریمی حسابی تغییر کرد. سیروس دین‌محمدی که در امیدهای استقلال مربی کریمی بود و به نوعی کاشف او به حساب می‌آمد، در ابتدای این فصل به عنوان دستیار مظلومی انتخاب شد و توانست شرایط را برای او تغییر دهد. کریمی در این فصل 23‌بازی لیگ برتری برای استقلال انجام داد و روی هم رفته 1201‌دقیقه برای این تیم فوتبال بازی کرد. کریمی در این فصل حضوری 44‌درصدی در ترکیب استقلال داشت و موفق شد 5‌گل برای آبی‌ها بزند. با این وجود او در لیگ پانزدهم نه گلی برای هم تیمی‌هایش ساخت و نه موفق شد پنالتی برای این تیم بگیرد.
    
لیگ شانزدهم
فصل شانزدهم، فصل مصدومیت‌های پی‌در‌پی محسن کریمی در استقلال بود و همین مساله باعث شد تا او بازی‌های زیادی را از دست بدهد. کریمی در این فصل روی هم رفته 14‌بازی لیگ برتری برای تیم منصوریان انجام داد و روی هم رفته 746‌دقیقه برای این مربی توپ زد. او در حضور 28‌درصدی‌اش در ترکیب استقلال، دو گل زد و برای سومین سال متوالی موفق به گل ساختن و پنالتی گرفتن برای آبی‌ها نشد. البته کریمی در این فصل یک‌گل با ارزش هم در رقابت‌های حذفی برای استقلال زد و مقدمات پیروزی آبی‌ها مقابل مس کرمان را فراهم کرد. او در این فصل یک‌گل آسیایی هم وارد دروازه التعاون عربستان کرد تا با توجه به مصدومیت‌های پرتعدادش فصل موفقی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlqea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی جباری فقط علیه کریمی و مرفاوی حرف نزده