تاریخ انتشار: 1396/04/15 10:44
کد خبر: 198190

یک معادله و سه مجهول در استقلال/ منصوریان مامور حل این معادله!

خروج نام یک بازیکن از لیست بازیکنان بالای 23 سال استقلال دغدغه اصلی منصوریان در روزهای آینده است
یک معادله و سه مجهول در استقلال/ منصوریان مامور حل این معادله!

 با حضور مجتبی جباری در استقلال لیست بازیکنان بالای 23 سال این تیم به عدد 19 رسید تا آبی ها مجبور به خارج کردن یک بازیکن از لیست خود شوند. آبی پوشان برای این اتفاق گزینه های زیادی در دست ندارند و باید هر چه سریعتر تکلیف بازیکنان تحت قرارداد خود را مشخص کنند.

مگویان و مانع میلیاردی

مدافع ارمنی گزینه اول منصوریان بود اما بدهی سنگین استقلال به این بازیکن و شرط تصفیه حساب باعث شده تا خروج این بازیکن از استقلال فعلا منتفی شود و هرایر با آبی ها راهی اردوی ایروان شود. مگویان نزدیک به یک میلیارد از استقلال طلب دارد و آبی ها باید این مبلغ را به او پرداخت کنند تا این بازیکن از این تیم جدا شود اما استقلالی ها توان پرداخت این هزینه را ندارند.

منصوریان قید مهاجم جوان را می زند؟

محسن کریمی از محبوب ترین بازیکنان رختکن استقلال نزد منصوریان است. سرمربی آبی ها علاقه زیادی به او دارد اما مصدومیت دوباره و عمل کتف این بازیکن باعث شده تا سرمربی استقلال درباره او دچار تردید شود. آبی ها اگر قرارداد این بازیکن را فسخ کنند، کریمی بدون هزینه احتمالا راهی یکی از لیگ های یونان و پرتغال می شود که این موضوع برای استقلال هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.

استقلال درباره ابراهیمی ریسک نمی کند

امید ابراهیمی بهترین بازیکن استقلال در 3 سال گذشته است اما 5 هفته ابتدایی لیگ را از دست داده تا ابهاماتی پیرامون او مطرح شود. علیرضا منصوریان اما به شدت با این موضوع مخالف است و اعلام کرده ابراهیمی باید در لیست آبی پوشان برای فصل آینده باقی بماند تا شایعه خروج ابراهیمی از لیست آبی ها کاملا مردود باشد.

به این ترتیب مشخص نیست که علیرضا منصوریان با توجه به موانعی که پیش روی این باشگاه است کدام بازیکن را از لیست خود خارج می کند. اتفاقی که سرمربی استقلال باید خیلی زود درباره آن تصمیم بگیرد تا آبی پوشان بتوانند قرارداد های خود را در هیات فوتبال ثبت و نهایی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmga6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان خوشبخت ترین مربی لیگ؛ استقلال پر مهره ترین تیم!