تاریخ انتشار: 1396/04/15 10:53
کد خبر: 198189

برانکو از این چالش بزرگ سربلند بیرون می آید؟

سرمربی کروات پرسپولیس بعد از جدایی طارمی با چالش بزرگ مواجه شده و اصلا دوست ندارد که در آن بازنده شود.
برانکو از این چالش بزرگ سربلند بیرون می آید؟

مهدی طارمی در دوران برانکو از بهترین های پرسپولیس بود. او با وجود آنکه زیاد فرصت گلزنی از دست می داد اما بازهم مورد اعتماد سرمربی کروات سرخ پوشان بود و توانست دو بار عنوان بهترین گلزن فصل را به دست آورد.

به نظر می رسد که جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی است و برانکو اگر می خواهد تیمش در فصل بعد رقابت های لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه بگیرد باید جایگزین خوبی برای طارمی انتخاب کند.

انتخاب جانشین خوب برای طارمی و کسب عنوان آقای گل جدید از پرسپولیس یک چالش بزرگ برای سرمربی کروات سرخ پوشان به شمار می آید.

برانکو با وجود آنکه فصل بعد بارها تاکید کرد که با جدایی طارمی مخالف است و دوست دارد که این بازیکن در سرخ پوشان باقی بماند اما امسال خیال او راحت است چرا که گادوین منشا را در ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت.

برانکو امید زیادی دارد که منشا بتواند عنوان آقای گلی را به دست آورد چرا که او به خوبی می داند در صورت عملکرد بد خط حمله پرسپولیس هواداران او و باشگاه را مقصر جدایی طارمی می دانند که به راحتی اجازه دادند این بازیکن با وجود داشتن قرارداد از این تیم جدا شود.

سرمربی باتجربه پرسپولیس منشا را پنالتی زن نخست تیمش کرده است تا ثابت کند که سخت به دنبال آن است تا جای خالی طارمی را پر کند و مهاجم نیجریه ای تیمش را آقای گل فصل بعد رقابت های لیگ برتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlqa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس مهدی طارمی از مروارید سیاه پرسپولیس؟!