تاریخ انتشار: 1396/04/17 10:01
کد خبر: 197783

تراکتورسازان تاکنون داشتند چربی سوزی می‌کردند!

مربی بدنساز تراکتورسازی گفت: در اردوی تهران بچه‌ها به شرایط جسمانی مدنظر ما می‌رسند و سعی می‌کنیم مصدومانی مثل عشوری را هم به شرایط مسابقه برسانیم.
تراکتورسازان تاکنون داشتند چربی سوزی می‌کردند!

 مظاهر رحیم‌‌پور مربی بدنساز تیم تراکتورسازی درباره سنجش درصد چربی بازیکنان قبل از فصل بدنسازی و همچنین پیش از اردوی تهران می‌گوید: «بازخوردی که اولین ترکیب بدن داشت بازخورد خوبی نبود و اکثر بازیکنان درصد چربی بالای 15 داشتند، حتی بازیکنی داشتیم که درصد چربی‌اش 23 بود که نشان می‌داد بچه‌ها پس از پایان مسابقات فقط استراحت کردند و تمرینی نداشتند. بعد از حدود 10 روز تمرین در تبریز هر بازیکن 4 تا 6 درصد کاهش درصد چربی داشت که این نشان‌دهنده این بود که تمرینات خوبی در تبریز داشتیم. در این اردو بچه‌ها به شرایط جسمانی مدنظر ما می‌رسند و سعی می‌کنیم مصدومانی مثل عشوری را هم به شرایط مسابقه برسانیم.»

اما چه تمهیداتی اندیشیده شده تا تیم امسال از نظر مصدومیت بازیکن در امان باشد: «کار را از پایه شروع کردیم و هدفمان این بود که مصدوم ندهیم. از بازیکنان خواستیم این شرایط سخت تمرینی را تحمل کنند و خودشان را با شرایط وفق دهند که خوشبختانه آنها نیز شرایط را پذیرفتند و با همه وجود در تمرینات شرکت می‌کنند. باید این دوره 10 روز تهران را که دوره سخت بدنسازی هست و رسیدن به اوج بدنی را در پی دارد تحمل‌کنیم تا در طول فصل هیچ مشکلی نداشته باشیم و بازیکن مصدوم ندهیم. البته هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما سعی می‌کنیم آسیب‌دیده نداشته باشیم و از تمامی داشته‌هایمان استفاده کنیم. امسال با حضور بازیکنان جوان نسبت به سال قبل میانگین سنی تیم کاهش پیدا کرده است و این موضوع می‌تواند به تیم ما کمک کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbx7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لج‌بازی تیم‌های لیگ برتری با فدراسیون فوتبال/ پدیده تراکتور به اردوی تیم ملی نرفت!