تاریخ انتشار: 1396/04/17 10:49
کد خبر: 197761

تیم پیروانی در سایه بی مهری باشگاه‌ها/ حامیان زبانی و سنگ‌اندازان عنلی!

دومین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در شرایطی آغاز شده که 8 بازیکن به دلیل عدم همکاری باشگاه‌ها خود را به کادرفنی معرفی نکردند.
تیم پیروانی در سایه بی مهری باشگاه‌ها/ حامیان زبانی و سنگ‌اندازان عنلی!

 همانطور که پیش‌بینی می‌شد دومین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در شرایطی برگزار شد که باز هم تعداد زیادی از بازیکنان غایب بودند و باشگاه‌ها همکاری خوبی با تیمی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را روی سینه دارد نکردند.

امید نورافکن، مهدی قائدی و سیدمجید حسینی از استقلال، صادق محرمی از پرسپولیس، علی طاهران از تراکتورسازی، نیما مختاری از گسترش فولاد، سینا خادم پور و شهاب عادلی از نفت تهران در این اردو غایب بودند تا مشخص شود صحبت‌ها و اقدامات فدراسیون فوتبال ایران هیچ تاثیری روی باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان نداشته است.

گفته می‌شد تاج با صدور نامه‌ای از باشگاه‌ها خواسته با تیم امید همکاری کنند اما باید دید منظور از همکاری چه بوده که 8 بازیکن در اردوی تیم امید غایب بوده‌اند.

باشگاه استقلال که با صدور پیامی روی کانال خود اعلام کرده با تیم ملی امید همکاری می‌کند و رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌‌ای بر روی این موضوع تأکید  کرد حالا که سومین روز اردوی تیم امید آغاز شده و 6-7 روز دیگر قرار است این تیم به مسابقات اعزام شوند چرا توضیحی در مورد غیبت بازیکنانشان در اردو نمی‌دهند. آیا واژه همکاری معنی دیگری پیدا کرده که اصحاب رسانه‌ و مردم از آن بی خبر هستند؟

درحالیکه سرمربی باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام کرده صادق محرمی را به تیم ملی امید نمی‌دهند مسئولان تیم امید و فدراسیون دائم از همکاری پرسپولیس خبر می‌دهند و گویا در پیله بی خبری خود فرو رفتند و قصد دارند چشم به روی واقعیت ببندند.

در این وضعیت هیچ کاری نمی‌توان کرد و کادرفنی تیم ملی امید کاملا تنها به نظر می‌رسد. تیمی که تازه تشکیل شده و قرار است در اولین تورنمنت رسمی خود به میدان برود نیاز دارد مدت کمی بازیکنانش را در اختیار بگیرد و از لحاظ تاکتیکی و فنی به هماهنگی نسبی برسند اما متاسفانه با کارشکنی باشگاه و همکاری زبانی و سنگ‌اندازی در عمل اردوی تیم ملی امید به شکل چند پاره در حال برگزاری است تا مربیان فرصتی برای انجام کار اصولی نداشته باشند.

از سوی دیگر فدراسیون هم اقدام خاصی نمی‌کند تا کمی نسبت به آینده امیدوار بود. قرار بود روز گذشته محمدرضا ساکت مدیرتیم‌های ملی جلسه‌ای برگزار کند تا در این رابطه تصمیم جدی گرفته شود که این جلسه به امروز موکول شده که باید دید آیا با توجه به اتفاقات اخیری که در فدراسیون رخ داده اتفاقی در این مورد می‌افتد یا همچنان تیم ملی امید در سایه بی توجهی با حضور تعداد محدودی بازیکن به کار خود ادامه دهد.

تیم ملی امید آماده حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال چین می‌شود. ایران روز 24 تیر به قرقیزستان اعزام می‌شود و با تیم های قرقیزستان و عمان هم گروه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mep98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوان های استقلال و پیراهن ملی در سال های بعد