تاریخ انتشار: 1396/04/17 12:51
کد خبر: 197718

چرا نباید از زوج منشا-علیپور انتظار گلزنی داشت؟!

پرسپولیس همواره نشان داده که بدون طارمی تیمی متوسط است.
چرا نباید از زوج منشا-علیپور انتظار گلزنی داشت؟!

 در سه فصل گذشته همواره طارمی یک مهاجم ثبات به نام مهدی طارمی داشته است و اکنون که ساز جدایی کوک کرده است، برای هواداران سرخ‌پوشان این دغدغه به وجود آمده است که آیا پرسپولیس می‌تواند بدون طارمی در مسابقات پیروز شود؟

اینکه مهدی طارمی بهترین مهاجم حال و حاضر فوتبال ایران است شکی نیست. او آنقدر خوب بوده که مورد توجه کارلوس کی‌روش نیز قرار گرفته است و کی‌روش بیشتر از آزمون، انصاری‌فرد و قوچان‌نژاد، به طارمی اطمینان دارد. اطمینانی که از دل لیگ برتر و با سختی‌های طاقت فرسا به دست آمده است.

حال که خروج طارمی از پرسپولیس قطعی شده است، زوج کنونی تیم گادوین منشا و علی علیپور هستند. دو بازیکنی که فصل گذشته از شرایط متفاوتی برخوردار بودند و یکی دومین گلزن برتر لیگ شده بود و دیگری یکی از بهترین پاسورهای لیگ. سئوالی که اکنون بین هوادران سرخ‌پوشان مطرح است این است که آیا زوج منشا-علیپور می‌توانند خلاء طارمی را پر کنند؟

توانایی و سطح بازی طارمی و منشا کاملا متفاوت است اما بازی دوستانه پرسپولیس در اوکراین نشان داد که مروارید سیاه به هماهنگی لازم با سایر بازیکنان رسیده است و با گلی که به ثمر رساند، نوید روزهای خوش را به هواداران داد. زوج منشا-علیپور در بازی با کولوس اوکراین نشان دادند که شمّ بالایی در امر گلزنی دارند و با چند بازی دیگر و هماهنگی بیشتر بین این دو مهره گران‌بها، هوادران پرسپولیس علاوه بر انتظار گلزنی از این دو بازیکن، باید منتظر آقای گلی یکی از این دو بازیکن در لیگ برتر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmqzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مروارید سیاه بهتر از طارمی است/ به نظر برانکو احترام بگذارید!