تاریخ انتشار: 1396/04/17 19:09
کد خبر: 197628

دغدغه برانکو برای زوج گادوین منشا

مهاجم نیجریه‌ای جدید پرسپولیس با توجه به عملکردش در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی این تیم تا حدود زیادی سرخپوشان را نسبت به آینده‌اش در این تیم امیدوار کرده است.
 دغدغه برانکو برای زوج گادوین منشا

 گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته پیکان که با توجه به عملکرد درخشانش در جمع شاگردان مجید جلالی و ثبت 16 گل با پیراهن این تیم، توانست جواز حضور در جمع پرسپولیس را کسب کند، اکنون یکی از امیدهای اصلی گلزنی در این تیم محسوب می‌شود.

با توجه به غیبت دنباله دار مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس در اوکراین و تلاش آقای گل دو فصل اخیر سرخپوشان برای جدایی، به نظر می‌رسد هواداران این تیم باید روی گلزنی و موفقیت گادوین منشا در فصل هفدهم امیدوار باشند. منشا که اکنون به عنوان یکی از خریدهای گرانقیمت و ارزشمند سرخپوشان محسوب می‌شود از خصوصیات مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای تمام کنندگی لازم در محوطه جریمه هواداران برخوردار است و اکنون تنها دغدغه برانکو معطوف به زوج او در خط حمله خواهد بود.

منشا که خصوصیات پا به توپ و ضربه زدن را در باکس جریمه حریفان به خوبی برخوردار است به نظر می‌رسد زوج تکمیل کننده مناسبی را با علی علیپور که قدرت سرزنی بالاتری نسبت به این بازیکن دارد، شکل دهد. برانکو در فصل گذشته بیشتر از وحید امیری در کنار طارمی استفاده می‌کرد که البته در هفته‌های پایانی با توجه به عملکرد مثبت علی علیپور، این مهاجم شمالی توانست جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.

پرسپولیس در حال حاضر و بدون مهدی طارمی، گادوین منشا، وحید امیری، علی علیپور، محمد امین اسدی را در اختیار دارد و باید دید برانکو ایوانکوویچ کدام بازیکن را به عنوان زوج مهاجم نیجریه‌ای در نظر خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vbkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف های منشا پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس
می خواهم آقای گل جدید فوتبال ایران شوم