تاریخ انتشار: 1396/04/19 08:38
کد خبر: 197244

فلاح: می‌خواهیم عالیشاه با رضایت کامل به فجر بیاید

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: عالیشاه سرباز سپاه است و ما در حال رایزنی هستیم تا او با رضایت کامل به تیم ما بپیوندد.
فلاح: می‌خواهیم عالیشاه با رضایت کامل به فجر بیاید

به گزارش فرتاک ورزشی،عبدالرسول فلاح  در واکنش به صحبت‌های اخیر سردار باران‌چشمه (رئیس تربیت بدنی نیرو‌های مسلح) در مورد پیوستن امید عالیشاه به تیم فجرسپاسی یا ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: سردار باران چشمه بزرگ ماست و هر دستوری بدهد اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: عالیشاه بازیکن بزرگی است و هر کسی دوست دارد این بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما ما هم باشگاه بزرگی هستیم. او اگر به تیم فجر بیایید قطعاً به ما کمک خواهد کرد همان‌طور که ما هم به او کمک خواهیم کرد. ما عالیشاه را اجبار نمی‌کنیم که به تیم ما بیاید. او باید با دلش به فجر بیاید، مانند تمام بازیکنان بزرگی که در تیم ما حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در پاسخ به این پرسش که واکنش فجری‌ها به حضور احتمالی امید عالیشاه در ملوان بندرانزلی چه خواهد بود، تصریح کرد: قطعاً‌ ناراحت می‌شویم، اما الآن در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده است، صحبت نمی‌کنم. عالیشاه بازیکن خوبی است و هر مربی دوست دارد چنین بازیکنی در تیمش داشته باشد. او سرباز سپاه است و ما در حال رایزنی هستیم تا با رضایت کامل و فراغ‌بال به تیم ما بیاید.

فلاح در ادامه با بیان اینکه فجرسپاسی بازیکنان بزرگی در گذشته داشته است و الآن هم دارد، گفت: ما دوست داریم عالیشاه به تیم‌ ما بیاید و بعد از اتمام خدمت سربازی خود به هر تیمی که دوست دارد برود، اما نباید فراموش کنیم که عالیشاه اول سرباز سپاه است و بعد امریه تراکتورسازی. همان‌طور که ابتدا هم گفتم ما پیگیر این موضوع هستیم و در پایان هم هر تصمیمی که سردار باران‌چشمه بگیرد ما به آن احترام خواهیم گذاشت و تابع دستور او هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w98m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی و عالیشاه به تمرینات تراکتور بازگشتند