تاریخ انتشار: 1396/04/19 10:57
کد خبر: 197208

دنده عقب طارمی به سمت درهای ورودی باشگاه!

آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر با وجود پایان مهلتی که برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه داده بود هنوز تصمیم نهایی در مورد رفتن یا ماندن در این تیم را نگرفته است.
دنده عقب طارمی به سمت درهای ورودی باشگاه!

 مهدی طارمی هنوز نتوانسته است مبلغ مورد نظر باشگاه پرسپولیس را برای دریافت رضایتنامه اش پرداخت کند. مهاجم ملی پوش پرسپولیس اصرار زیادی دارد تا در فصل منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لژیونر شود تا بتواند خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

همین موضوع باعث شده است به هر دری بزند تا بتواند مبلغ مد نظر باشگاه را تامین کند. طارمی در ابتدا تصمیم داشت مبلغ رضایتنامه اش را کاهش دهد. رفت و آمدهای پیاپی این بازیکن به باشگاه پرسپولیس ثمره ای در بر نداشت تا طارمی را مجبور به فراهم کردن این رقم کند. باشگاه حتی حاضر نشد رضایتنامه طارمی را با چندین چک بدهد و اعلام کرد این پول را نقدی می خواهد.

او که چند دوست متمول دارد تمام تلاش خود را کرد تا یک میلیون یورو را تا ظهر پنج شنبه گذشته آماده کند اما باز هم نتوانست این پول را فراهم کند تا همه چیز به این هفته کشیده شود.

مدیربرنامه های طارمی ظهر یکشنبه برای پیگیری مسایل مالیاتی حسین ماهینی به باشگاه پرسپولیس رفته بود گپ و گفت ویژه ای درباره مهاجم گلزن پرسپولیس هم داشت. طاهری به وی اعلام کرده است حاضر نیست به هیچ وجه مبلغ رضایتنامه را کاهش دهد و اگر این بازیکن نتواند ظرف یکی دو روز آینده تکلیف را روشن کند به کمیته انضباطی خواهد رفت تا بابت دیرکرد خود برای حضور در تمرینات جریمه شود.

همین موضوع به گوش طارمی می رسد اما اصرار او برای رفتن به اروپا هنوز جواب روشنی برای پرسپولیس و هوادارانش به همراه نداشته است. برخی گمانه زنی ها خبر از تصمیم قطعی مهاجم بوشهری پرسپولیس تا پایان امشب دارد. او تصمیم خودش را برای ماندن در پرسپولیس و به تبع آن حضور در اردوی اوکراین خواهد گرفت.

آقای گل دو دوره رقابت های لیگ برتر در حالی هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته که مدیر برنامه هایش صبح دوشنبه از احتمال ماندن در پرسپولیس خبر داده و تاکید کرده که بعید است این بازیکن بتواند مبلغ سنگین رضایت نامه باشگاه را تامین کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e58xy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مهدی طارمی در اوکراین افزایش یافت