تاریخ انتشار: 1396/04/20 09:06
کد خبر: 196978

فصلی بدون ترکاندن بمب در تراکتور؛ سرخپوشان آذربایجان مظلوم ترین تیم لیگ برتر!

درحالی که اکثر تیم ها با هزینه های سرسام آور بازیکنان جدیدی را جذب کردند تا باقدرت به استقبال فصل پیش رو بروند اما تراکتور همان طور که از قبل اعلام شد بخاطر حکم فیفا از پنجره نقل وانتقالات تابستانی محروم است و بجز یک بازیکن قرضی به نام محمد نادری که نیم فصل به نساجی قرضی رفته بود و حالا به این تیم برگشته، این فصل هیچ ورودی را ندارد و خبری از آن هیاهو و به قول معروف بمب ترکاندن های پیش از فصل در این تیم نیست.
فصلی بدون ترکاندن بمب در تراکتور؛ سرخپوشان آذربایجان مظلوم ترین تیم لیگ برتر!

 این تیم حالا در یک شرایط ویژه خودش را برای شروع مسابقات آماده می کند که این شرایط باعث نگرانی میلیون ها هوادار عاشق این تیم شده است. البته این پایان کار مشکلات تراکتور در این فصل نبوده و علی رغم عدم جذب بازیکن جدید، چند بازیکن سرشناس و تاثیرگذار فصل گذشته هم بنا به دلایل مختلف از تیم جدا شدند تا دست یحیی گل محمدی برای فصل جدید حسابی خالی بماند.

سعید آقایی راهی سپاهان شد و خالد شفعیی کی لیگ کره را به حضور در تراکتور ترجیح داد. گل محمدی که این فصل هدایت تیم پرهوادار تراکتورسازی را برعهده گرفته مجبور شد تا به سراغ تیم های پایه خود برود و چند بازیکن از تیم های پایه وارد ترکیب بزرگسالان کند تا حداقل لیست بزرگسالان این گونه خالی نماند.

جوان گرایی که در نهایت اجباریت رقم خورد مطمنا سختی ها و تبعات خاص خودش را هم در طول فصل در پی خواهد داشت. مخصوصا اینکه تیم های رقیب در لیگ برتر با هزینه های میلیاردی و تراکندن چند بمب نقل و انتقالاتی خودشان را برای فصل جدید آماده کردند.

شاید تنها نکته قوت تیم تراکتور حضور پرشور و حمایت هواداران از تیم محبوب خودشان در شرایط سخت باشد. اما یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی میداند که علی رغم حمایت های پرشورها فصل سخت و دشواری پیش رو خواهد داشت، مخصوصا اینکه چند بازیکن جوان تیم تجربه کافی در بازی های بزرگ را ندارند و باید گفت که مظلومانه ترین تیم حاضر در لیگ برتر، تراکتورسازی است.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvml9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا باید به تراکتور مدل 96 امید داشت

آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛