تاریخ انتشار: 1396/04/20 10:35
کد خبر: 196947

استیلی : برای موفقیت علی کریمی هر کمکی بتوام می کنم

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است آماربالای دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول می تواند فرصت مناسبی برای جمع امتیاز باشد
استیلی : برای موفقیت علی کریمی هر کمکی بتوام می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی،استیلی اظهار داشت:با توجه به قرعه کشی لیگ و اینکه بیشتر بازیهای استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار می شود فکرمی کنم سرخابی ها در نیم فصل اول می توانند در مقابل هوادارهایشان امتیاز کسب کنند و اعتماد به نفس آنها بالا می رود اما نباید فراموش کنیم که نیم فصل دوم بازیها مشکل تر شده و تیمها هم سعی می کنند امتیازهایی که به دست آورده اند را حفظ کنند.
او ادامه داد: من فکر می کنم که به غیر از تیم نفت تهران که دیرتر آغاز به کار کرد بقیه تیمها خوب بازیکن گرفتند و اردوهای خوبی هم برگزار کردند.
استیلی در مورد جدایی طارمی از پرسپولیس گفت: طارمی بازیکنی است که در دو سال گذشته برای پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و توانسته دوبار عنوان آقای گلی را به دست آورد، اما به هر حال این طبیعی است که بازیکنها رشد کنند و از تیم جدا شوند. من هم برای مهدی چه به اروپا برود و چه در ایران بماند، آرزوی موفقیت دارم و می دانم که قطعا برانکو جایگزین مناسبی برای او پیدا خواهد کرد.
او با اشاره به مربیگری علی کریمی در نفت تهران، گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که در دوران بازیگری اش محبوبیت خاصی داشت. در حال حاضر تیم نفت با مشکلات مالی روبهرو است ولی امیدوارم که علی بتواند نتیجه بگیرد. او دوست خوب من است و هر کمکی از دست من بربیاید حتما انجام می دهم.
استیلی در مورد دومین فصل حضور منصوریان در استقلال، افزود: علی منصوریان امسال شناخت بهتری از تیمش دارد و بازیکنان هم حالا بیشتر با تفکرات او آشنا هستند. استقلال به نسبت فصل گذشته تغییرات کمتری داشته و این مساله به سود این تیم است. قرعه کشی لیگ و آمار بالای بازیهای خانگی هم به این تیم کمک می کند تا بتواند با استفاده از شرایط میزبانی در نیم فصل اول، امتیاز جمع کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdxgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی دو فصل و نیم با ما قرارداد دارد