تاریخ انتشار: 1396/04/20 11:53
کد خبر: 196904

نقش کی‌روش در ورود رضائیان به بلژیک چقدر بود؟!

تصاویر روزهای نخست حضور رامین رضائیان در تمرینات اوستنده از یادمان نمی رود. او گیج و گنگ بود و اثری از خنده در چهره هاش دیده نمی شد.
نقش کی‌روش در ورود رضائیان به بلژیک چقدر بود؟!

 رامین رضائیان در بد مخصمه ای گیر کرده بود. اگر در تمرینات پذیرفته نمی شد چه اتفاقی می افتاد؟ اگر در تست این تیم بلژیکی نمره قبولی نمی گرفت چه می شد؟

رامین رضائیان حدود یک نیم فصل از پرسپولیس دور بود. اخراج این بازیکن از پرسپولیس که با عذرخواهی های مکرر او سر جای خودش باقی ماند بد ضربه ای به روحیه رامین رضائیان زد. او باید آخرین فرصت را در همین تیم بلژیکی جستجو می کرد. حتی تست می داد که بی اعتراض در این تمرینات شرکت کرد.

رامین بی سر و صدا بود. او فقط تمرین کرد. چند روز پر فشار بر او گذشت تا این که اوستنده گفت بیا قراداد ببند! دیگر کار تمام شد. رامین رضائیان لژیونر فوتبال ما در اروپا شد. نه با نام تیم کار داریم نه لیگ بلژیک. فقط می گوییم حضور رامین رضائیان در اروپا اتفاق خوبی است.

 مهمتر از همه این که او با زحمت و حضور در تمرینات تستی به اینجا رسید؛ یعنی اوج حساسیت کار را درک می کند و حالا می فهمد برای تیم پیدا کردن چقدر باید زحمت کشید.

در این راه بی گمان کی روش نقش ویژه ای داشت. پس از برانکو که هرگز روی خوش به رامین رضائیان نشان نداد این کی روش بود که رامین را به اردوهای تیم ملی دعوت می کرد. رضائیان بازیکن ثابت کی روش بود که اگر نبود او بدون تیم ملی و بازی برای کی روش هرگز سر از فوتبال اروپا در نمی آورد. او در این زمینه مدیون سرمربی تیم ملی است.

حالا چهره رامین رضائیان و عکس های او را با روزهای اول حضورش در اوستنده مقایسه کنید. رامین چقدر در این چند روز عوض شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vnqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام اوستنده