تاریخ انتشار: 1396/04/21 09:00
کد خبر: 196670

مزایای قرعه پرسپولیسی ها در لیگ هفدهم

مزایای قرعه پرسپولیسی ها در لیگ هفدهم

پرسپولیس لیگ را در خانه آغاز می‌کند و در خانه به پایان می‌برد. سرخپوشان هفته اول در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد اهواز هستند و هفته سی‌ام در همین استادیوم با سپیدرود رشت مصاف خواهند داد.
 
پرسپولیس در فصل گرما هردو مسافرتش به تبریز را انجام می‌دهد و از سفر به این شهر در فصل سرما معاف است. قرمزها هفته دوم با تراکتورسازی و هفته پنجم با گسترش‌فولاد بازی دارند. همچنین 3مسافرت سرخ‌ها به خوزستان هم طوری از کار درآمده که در فصل گرمای شدید این استان نباشد. این درست بر عکس برنامه استقلال است که در همین تابستان باید دو سفر به خوزستان داشته باشد.

بازی‌های دشوار پرسپولیس در جدول پخش شده. آنها مثلا پارسال سه مسابقه متوالی با تراکتور، استقلال و سپاهان داشتند، در حالی که امسال این سه بازی در هفته‌های دوم، هفتم و دهم پخش شده است. دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن هم هفته چهاردهم برگزار خواهد شد.
 
پرسپولیس پیش‌داربی و پس‌داربی نسبتا آسان و بی‌دردسری در پیش دارد. بر خلاف فصل قبل که آنها قبل از مسابقه با استقلال باید به مصاف تراکتورسازی می‌رفتند و همین مساله در دور برگشت کمال کامیابی‌نیا را از شهرآورد حذف کرد، امسال پرسپولیس قبل از داربی باید با استقلال‌خوزستان مصاف بدهد و پس از داربی هم باید با سایپا ملاقات کند.
 پرسپولیس در هفته پایانی فصل باید با سپیدرود رشت مصاف بدهد که حداقل روی کاغذ به عنوان یک تیم تازه صعودکرده قرعه سختی نیست. آنها پارسال هم هفته آخر با سیاه‌جامگان دیدار کردند که البته آن مسابقه برای‌شان تشریفاتی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybzmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه استقلال و درس بزرگی که از لیگ شانزدهم گرفت