تاریخ انتشار: 1396/04/21 10:44
کد خبر: 196660

خبرهایی از باشگاه استقلال؛ منصوریان خواهان تمدید اردو/ حق امضا در استقلال به منتقد منصوریان رسید/ درخواست استقلال از باشگاه الاهلی و باهیا

یکی از تصمیماتی که در جلسه روز گذشته استقلال گرفته شد واگذاری حق امضای اسناد مالعضو جنجالی هیات مدیره استقلال بود.
خبرهایی از باشگاه استقلال؛ منصوریان خواهان تمدید اردو/ حق امضا در استقلال به منتقد منصوریان رسید/ درخواست استقلال از باشگاه الاهلی و باهیا

پس از قطعی شدن لغو دربی آلمان علیرضا منصوریان از مسئولان باشگاه استقلال خواسته تا اردوی این تیم در ایروان ارمنستان 2 روز بیشتر از تاریخ قبلی تعیین شده باشد که اگر این موضوع مور موافقت آنها قرار بگیرد استقلالی‌ها 26 تیرماه به تهران بازخواهند گشت.

مسئولان باشگاه استقلال همچنین با ارسال نامه‌ای به باشگاه الاهلی قطر درخواست صدور ITC پژمان منتظری را از این باشگاه کرده‌اند. آنها همچنین با ارسال نامه‌ای دیگر به باشگاه باهایای برزیل درخواست رسمی خود برای به خدمت گرفتن رابسون جانواریو را به این باشگاه داده‌اند که گفته می‌شود حدود 3 ماه دیگر قرارداد دارد.

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه اولین نشست هیئت مدیره استقلال روز گذشته در غیاب حسین قریب رئیس این هیئت برگزار شد که در این جلسه درباره موضوعات مختلف باشگاه بحث و گفتگوی لازم صورت گرفت.

حسن زمانی با انتخاب دیگر اعضای جدید به عنوان نماینده هیئت مدیره برای امضای چک ها و اسناد تعهد آور انتخاب شد.

همچنین در این نشست، ذی حساب مالی باشگاه گزارشی کاملی را به اعضای هیئت مدیره جدید ارائه داد و قرار بر این شد اعضا در جلسه بعدی به جمع بندی لازم برسند.

همچنین مصوب شد منصوریان سرمربی تیم در جلسه بعدی هیئت مدیره گزارشی کاملی از آماده سازی تیم ،اردوی ارمنستان و برنامه های پیش رو به اعضا  ارائه دهد.

با توجه به جلسه روز گذشته به احتمال فراوان توضیحات منصوریان 2 روز به تعویق می افتد چرا که وی در نظر دارد 48 ساعت اردوی استقلال را تمدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldopr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج ایدئال خط دفاعی استقلال