تاریخ انتشار: 1396/04/21 23:17
کد خبر: 196491

مدافع رنگارنگ سرخابی ها به بیراهه می رود

مدافع رنگارنگ سرخابی ها  به بیراهه می رود

 محمدحسین کنعانی‌زادگان، امروز در چرخشی 180 درجه‌ای  دوباره ادعا کرده پرسپولیسی است. بر خلاف یک سال قبل، پرسپولیسی شدن دوباره کنعانی‌زادگان، دیگرکسی را خوشحال یا ناراحت نخواهد کرد.

سال پیش فاصله تبدیل شدن 6 قلب قرمز به 4 قلب آبی در اینستاگرام کنعانی‌زادگان، فقط چند ساعت بود. مدافع پرسپولیسی ملوان که از هر فرصتی برای نشان دادن عدد 6 به دوربین‌ها استفاده می‌کرد، بلافاصله سر تمرین استقلال رفت و 4 نشان داد. مصاحبه‌های کنعانی‌زادگان، دائما در حال تکذیب خود او بودند. بازیکنی که یک روز از آرزویش برای بازگشت به پرسپولیس حرف زده بود، پس از آن ادعا می‌کرد از بچگی استقلالی بوده و هست و خواهد ماند.

کنعانی زادگان در تاریخ 10 خرداد 95: «به هر حال من به پرسپولیس علاقه زیادی دارم و فکر می کنم این را بارها و بارها بیان کردم. با این وجود امیدوارم وضعیتم برای فصل آینده هر چه سریعتر روشن شود چون اهداف بزرگی در سر دارم که به آینده ورزشی‌ام مربوط می شود.»

کنعانی زادگان در تاریخ 2 تیر 95: «از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند. هیچ وقت نگفتم پرسپولیسی هستم و لازم به ذکر است که فوتبالم را هم از استقلال ماهشهر آغاز کردم.»

تیتر امروز خبر ورزشی و ادعای اینکه «پرسپولیسی بودم و هستم»، فایده‌ای برای بازیکن جدید سایپا ندارد. فقط شاید، افراد جدیدی را بخاطر رنگ عوض کردن دائمی از او ناامید کند. مسیر موفقیت کنعانی‌زادگان فعلا ربطی به پرسپولیسی یا استقلالی بودن او ندارد و مدافع سابق تیم ملی، برای مورد توجه قرار گرفتن باید راه جدیدی را انتخاب کند. راهی که اولین لازمه‌اش، مدتی سکوت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8dzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فصلی کابوس وار برای پر سروصداترین خرید آبی های پایتخت