تاریخ انتشار: 1396/04/22 10:47
کد خبر: 196425

طارمی مهاجم خوبی است ولی منشا آقای گل می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است امسال هم این تیم قهرمان رقابت های لیگ برتر می شود.
طارمی مهاجم خوبی است ولی منشا آقای گل می شود

مرتضی فنونی زاده شرایط این روزهای پرسپولیس را خیلی خوب توصیف کرد. او در این باره گفت: خیلی دقیق اخبار مربوط به پرسپولیس را دنبال می کنم. شرایط تیم خیلی خوب است. گویا اردوی اوکراین با نظم بسیار زیادی در جریان است. همین موضوع می تواند جای امیدواری داشته باشد و فکر می کنم ادامه این تمرینات سبب می شود پرسپولیس باز هم به قهرمانی لیگ برتر برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی در آسیا سخت است. من فکر می کنم اگر بتوانیم به نیمه نهایی برسیم امیدواری به قهرمانی هم بیشتر خواهد شد. الاهلی عربستان تیم بزرگی است و باید دید برانکو چطور می تواند آنها را به زانو در آورد.

وی درباره بازگشت مهدی طارمی به جمع شاگردان برانکو تصریح کرد: هیچ کس و هیچ چیزی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست. هواداران این تیم هستند که به پرسپولیس عزت داده اند. من فکر می کنم لازم است هوای این هواداران را خیلی بیشتر داشت. طارمی مهاجم خیلی خوبی است اما بیشتر از اینها باید قدر خودش و پیراهنی که می پوشد را بداند.

او در ادامه شایعه ایجاد دو دستگی در پرسولیس را با توجه به حضور همزمان منشا و طارمی اینگونه پاسخ داد: بعید می دانم این اتفاق بیفتد. برانکو خیلی راحت آنهایی که به منشا پاس ندهند را نیمکت نشین می کند. او اگر بخواهد با دو مهاجم بازی کند هر دو نفر را بازی خواهد داد. اما اگر بخواهد مثل سیستم سال گذشته اش بازی کند تنها یک نفر مهاجم می شود. در حال حاضر هم طبیعی است به منشا بازی دهد. او زودتر از طارمی آمده است و حق طبیعی اش بازی برای پرسپولیس است. این بازین توانایی های خیلی زیادی دارد و من فکر می کنم امسال هم آقای گل از پرسپولیس است. اما این بار منشاست که طارمی را جا می گذارد و آقای گل می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vjq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست ویژه گادوین منشا از چند بازیکن پرسپولیس