تاریخ انتشار: 1396/04/23 22:55
کد خبر: 196033

چالش سخت علیمنصور در استقلال؛ نقطه قوتی که ممکن است به نقطه ضعف آبی پوشان تبدیل شود

علیرضا منصوریان نشان داده کار با جوانان را بلد است و می‌تواند با آنان نتیجه بگیرد، اما آیا او قادر خواهد بود از چالش بزرگی به نام مدیریت ستاره‌ها هم سربلند بیرون بیاید؟!
چالش سخت علیمنصور در استقلال؛ نقطه قوتی که ممکن است به نقطه ضعف آبی پوشان تبدیل شود

 یک مربی در یک تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ، زمانی موفق می‌شود که بتواند ستاره‌های تیمش را مدیریت کند، در غیر این صورت خیلی زود باید سکان هدایت آن تیم را به نفر دیگری واگذار کند.

یک ستاره به سختی حاضر می‌شود روی نیمکت بنشیند، دوست دارد دیگران به حرفش گوش دهند، و حتی اگر درست مدیریت نشود دلش می‌خواهد در مسائل فنی و مدیریتی نیز دخالت کند.

در فصل پیش رو یکی از مهمترین کارهایی که علیرضا منصوریان باید بتواند از عهده آن برآید، همین مدیریت کردن ستاره‌هاست. استقلال با هزینه کردن چندین میلیارد، چند بازیکن سرشناس به جمع نفرات خود اضافه کرد و چند بازیکن بزرگ نیز پیش از این در تیم وجود داشتند. اما اگر این مسئله درست مدیریت نشود، همین نقطه قوت به یک نقطه ضعف تبدیل می‌شود و استقلال را زمین می‌زند.

منصوریان نشان داده در کار با جوانان مهارت دارد. او در تیم نفت تهران و فصل گذشته در استقلال نشان داد می‌تواند با جوانان نتیجه بگیرد، اما آیا او توانایی مدیریت کردن ستارگان را دارد؟ او سال گذشته با کاپیتان استقلال به مشکل خورد و به سختی توانست این تلاطم را به آرامش برساند. ما حالا نه یک یا دو ستاره، که چندین ستاره در تیم وجود دارند که اگر هرکدام درست مدیریت نشوند حال و روز استقلال بدون آرامش خواهد بود. منصوریان نباید فراموش کند کاری که باعث موفقیت زین الدین زیدان به عنوان سرمربی در رئال‌مادرید شد، نه فقط ارائه تاکتیک، بلکه مدیریت صحیح ستارگان مادریدی بود.

البته در پایان از همین ستارگان پرآوازه نیز انتظار می‌رود در این مسیر به علیرضا منصوریان کمک کنند و با چشم‌پوشی از برخی مسائل باعث خوشحالی در هواداران شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7qpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ائتلاف لیدرهای استقلال علیه منصوریان در تهران