تاریخ انتشار: 1396/04/25 18:42
کد خبر: 195578

دوئل دروازه‌بانان قهرمان را تعیین می‌کند

بدون تردید دروازه‌بان‌ها نقشی کلیدی در تیم ایفا می‌کنند و عملکرد خوب یا بد آن‌ها در نتیحه گرفتن تیم مؤثر است.
 دوئل دروازه‌بانان قهرمان را تعیین می‌کند

 نمونه‌اش عملکرد پرسپولیس در ۲ فصل گذشته لیگ برتر. سرخ‌های پایتخت در ۲ فصل پیش، قهرمانی را به خاطر نداشتن یک دروازه‌بان مطمئن از دست دادند و فصل پیش هم به خاطر استفاده از یک دروازه‌بان خوب به قهرمانی رسیدند. قطعاً این فصل تیم‌ها روی دروازه‌بان خود حساب کرده‌اند و امیدوارند با بسته نگه داشتن قفس توری خود به سمت قهرمانی پیش بروند. در زیر وضعیت چند تیم مطرح و دروازه‌بان‌های آنها را مرور می‌کنیم.

امید پرسپولیس به بیرانوند

علیرضا بیرانوند فصل قبل عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و نقشی کلیدی را در قهرمانی سرخ‌ها ایفا کرد. پیش از فصل جدید در برهه‌ای بحث حضور او در فنرباغچه ترکیه مطرح شد اما در نهایت در پرسپولیس ماند تا خیال این تیم راحت شود. ذخیره او یعنی رادوشوویچ هم گلر مطمئنی است تا پرسپولیس از این حیث نگران نباشد.

استقلال، رحمتی آماده می‌خواهد

هرگاه سیدمهدی رحمتی آماده بوده استقلال هم نتیجه گرفته و برخی، ناکامی‌های این تیم را به تزلزل رحمتی ربط می‌دهند. او این فصل دروازه‌بان اول آبی‌هاست و ذخیره او یعنی حسینی هم گلر خوبی نشان داده تا استقلال چندان نگرانی از دروازه نداشته باشد.

سایپا و اخباری جدید

محمدرضا اخباری از تراکتورسازی به سایپا آمده تا حراست از دروازه تیم علی دایی را عهده‌دار باشد. سایپایی‌ها امیدوارند با این دروازه‌بان بلندقامت به جمع مدعیان لیگ برسند.

پرش رشید قلعه‌نویی

قلعه‌نویی در ذوب‌آهن به دنبال قهرمانی است و ابزار آن را دارد. او در دروازه رشید مظاهری را دارد که گلر مطمئنی است و در زمره بهترین‌ها. اگر این دروازه‌بان کم‌ افت و خیز باشد می‌توان به نتیجه گرفتن ذوبی‌ها امیدوار بود.

کرانچار و گلر خارجی

لی اولیویرا فصل قبل گلری شش‌دانگ نبود با این حال کشف عبدالله ویسی این فصل هم در تیم اصفهانی گلری می‌کند. کرانچار امیدوار است با این دروازه‌بان برزیلی تیمش از ناحیه دروازه به مشکل نخورد.

جنوبی‌ها و ۲ گلر پرحاشیه

حامد لک و محسن فروزان هرچند دروازه‌بان‌های خوبی هستند اما گاهی اوقات حاشیه‌های آن‌ها عملکرد فنی‌شان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. امسال لک در فولاد و فروزان در پارس جنوبی حضور دارند و این ۲ تیم جنوبی امیدوارند آن‌ها بدون حاشیه گلری خوبی را انجام دهند.

گسترش در تکاپوی نگه داشتن خسوس

خسوس که در استقلال خوزستان چهره شد و درخشید، در گسترش فولاد نتوانست فروغ گذشته خود را داشته باشد. البته او هنوز در بورس است و گسترشی‌ها امیدوارند زودتر با او به توافق رسیده و قراردادش را تمدید کنند تا خیال‌شان از این بابت راحت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvbje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکات جالب قرعه کشی لیگ هفدهم/ مدعیان معترض؛ بررسی تیم های مدعی قهرمانی