تاریخ انتشار: 1396/04/26 17:49
کد خبر: 195338

واکنش منصوریان به شایعه حذف 3 بازیکنش

با پیوستن رابسون جان‌واریو به بوآویشتای پرتغال، حالا یکی مثل یعقوب کریمی می‌تواند نفس راحتی بکشد!
واکنش منصوریان به شایعه حذف 3 بازیکنش

اگر این بازیکن برزیلی به استقلال بازمی‌گشت، احتمال آنکه کریمی از لیست خارج شود زیاد بود. هنوز بعضی از بازیکنان در استقلال نفس راحتی نمی‌کشند چراکه دو بازیکن باید از لیست حذف شوند و این مسئله، بعضی‌ها را در خطر قرار داده است. هرایر مکویان که این روزها مصدوم است، شاید یکی از بازیکنانی باشد که نامش از لیست استقلال حذف شود. با توجه به جراحی محسن کریمی، شاید نام این بازیکن هم تا نیم‌فصل از لیست حذف شود. مسئله اینجاست که یکی مثل کریمی، مطمئن نیست نیم‌فصل بتواند به لیست بازگردد. سال گذشته اتفاقی مشابه برای روزبه چشمی افتاد و وقتی می‌خواست برگردد، متوجه شد استقلال از نقل و انتقالات محروم است. به همین دلیل او نیم‌فصل را بیرون ماند. حالا کریمی هم علاقه‌مند نیست این اتفاق رخ دهد. در هر صورت استقلال چاره‌ای جز حذف نام دو بازیکنش از لیست ندارد. سرور جپاروف و مجتبی جباری بازیکنانی هستند که مورد تأیید منصوریان هستند و قطعاً در تیم می‌مانند. جای آنها باید دو بازیکن از لیست خارج شوند. سرمربی استقلال که قرار بود در ارمنستان تصمیم نهایی را بگیرد ولی انگار هنوز به جمع‌بندی نرسیده است. این مسئله در حرف‌های منصوریان هم به وضوح مشخص است. وقتی در این باره از منصوریان سؤال می‌کنیم، جواب می‌دهد: «فعلاً با همین تیمی که داریم کارمان را جلو می‌بریم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. فعلاً به بقیه مسائل توجه نداریم...» این یعنی منصوریان هنوز نیاز دارد فکر کند اما احتمال خروج کریمی بسیار زیاد است. شاید او هنوز درباره مکویان تصمیم‌گیری نکرده است.

وقتی درباره عملکرد بازیکنان و به طور کلی عملکرد تیم در اردوی ارمنستان از منصوریان می‌پرسیم هم، پاسخ می‌دهد: «به شدت اردوی خوبی داشتیم. جلسات فنی زیادی برگزار کردیم. پشت‌سر هم کارهای بدنی و تاکتیکی داشتیم. هر زمانی که فاصله خالی پیدا می‌کردیم، جلسه فنی می‌گذاشتیم تا همه نکات را به بازیکنان بگوییم. خدا را شکر، اردوی خیلی خوبی بود و کاملاً راضی هستیم.»

استقلالی‌ها بعد از دو روز تعطیلی از روز چهارشنبه تمرینات خود را استارت می‌زنند و روز پنج‌شنبه هم به آلمان سفر می‌کنند تا روز شنبه آینده دیدار دوستانه خود را با پرسپولیس برگزار کنند. منصوریان به احتمال فراوان بعد از این مسابقه، تصمیم نهایی را درباره وضعیت دو بازیکنی که قرار است نام‌شان از لیست حذف شود، می‌گیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngppr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره های کلیدی استقلال و دغدغه منصوریان

شرط منصوریان برای جدایی مدافع ارمنستانی
اولویت اول سرمربی آبی ها جانواریو است