تاریخ انتشار: 1396/04/28 18:33
کد خبر: 194833

منصوریان: جباری 15 بازی کند، برای ما کافی است

مجتبی جباری، شماره 8 استقلال، با حرف و حدیث‌های زیادی پیراهن این تیم را دوباره بر تن کرد و حتی گفته می‌شود او قرار است بازی به بازی پول بگیرد.
منصوریان: جباری 15 بازی کند، برای ما کافی است

وقتی استقلال در ارمنستان حضور داشت رسانه‌ها و سایت‌های خبری از مصدومیت این بازیکن خبر می‌دادند که البته این موضوع توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد. جباری در آخرین بازی دوستانه استقلال در ارمنستان حدود 20 دقیقه در ترکیب آبی‌پوشان به بازی گرفته شد که عملکرد او رضایت منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی استقلال را در پی داشت. او بعد از ورود به زمین نظم خاصی به بازی استقلال داد به طوری که یکی از اعضای کادر فنی به خبرورزشی می‌گوید: مجتبی وقتی به زمین آمد سطح بازی ما را 50 درصد بالا برد و واقعاً نشان داد اگر مصدوم نباشد، خیلی به استقلال در فصل جاری کمک خواهد کرد.

انتظار منصوریان

منصوریان از بازگرداندن جباری به استقلال راضی است و حتی در صحبت‌هایی که با این بازیکن داشت، از او خواست به شایعات و حاشیه‌ها توجه نکند و فقط با انگیزه بالا تمریناتش را جلو ببرد. سرمربی آبی‌ها از شرایط جباری راضی است و در مورد این بازیکن با همکارانش صحبت کرده است. استقلال در فصل آینده حدود 40 بازی در پیش خواهد داشت و از حالا گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد که جباری چند درصد بازی‌های استقلال را از دست خواهد داد. البته منصوریان انتظار زیادی از جباری ندارد که در اکثر بازی‌ها به میدان برود. او به مربیان استقلال گفته حتی اگر جباری 15 بازی هم برای استقلال انجام دهد کافی است و آنها می‌توانند از توانایی و تأثیرگذاری این بازیکن در استقلال استفاده کنند.

منصوریان امیدوار است جباری در فصل جدید خواسته‌هایش را برآورده کند. از طرفی سرمربی استقلال حسابی حواسش به وضعیت جباری هست و در تمرینات فشار زیادی به این بازیکن وارد نمی‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید عملکرد جباری در فصل جدید چگونه خواهد بود اما او در تمرینات توانسته رضایت کادر فنی را جلب کند.

فریبا: جباری سالم است

بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال، هم در خصوص وضعیت مجتبی می‌گوید: زمانی که ما بازی می‌کردیم باید تا شنبه صبر می‌کردیم تا خبرها در کیهان ورزشی و دنیای ورزشی منتشر شود ولی الان همه چیز از کانال‌های تلگرامی پخش می‌شود و هواداران استقلال می‌توانند در جریان تمرینات قرار بگیرند چون فیلم تمرینات در کانال استقلال پخش می‌شود. جباری در آخرین بازی استقلال در ارمنستان 20 دقیقه بازی کرد و این نشان می‌دهد او سالم است. الان که با شما صحبت می‌کنم جباری مشکلی ندارد و امیدوارم در طول فصل به استقلال کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7kad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جباری برای جام بعدی اش بازگشته

نگرانی منصوریان در هفته های اول لیگ هفدهم/ علیمنصور نمی خواهد تاریخ تکرار شود

کار سخت اسماعیلی برای رقابت با زیدان آسیا!